Yrityskulttuurit myyntitilanteissa
Kouluttajana toimii Isa Karlsson
Myytkö oikeaa tuotetta potentiaaliselle asiakkaalle, mutta väärillä perusteilla ja merkityksillä?
Myyjän tavoitteena on tehdä ostaminen asiakkaalle helpoksi. Silloin on kriittistä tunnistaa, millaista yritystä ja toimintakulttuuria asiakas edustaa.
Tämä koulutus herättää tunnistamaan:
- erilaisia yrityskulttuurit ja toimintakulttuurit
- päätöksenteon sanattomia kriteerejä.
Tämä koulutus sopii kaikille myynnin parissa työskenteleville, sekä myyjille, että asiakasrajapinnan asiantuntijoille.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 20min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Työnurakouluttaja, tmi isa karlsson
Isa on headhunter, puhuja ja kouluttaja, joka tuntee intohimoa työnhakuun niin kantilta jos toiseltakin. Isa on kouluttanut satoja osaajia valtakunnallisesti työnhakuun niin … lue lisäähenkilökohtaisesti kuin erilaisten ryhmien kautta.
Koulutuksen arviot
80 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu