Ymmärrä B2B-asiakkaan ostoprosessi ja pääse osaksi sitä
Kouluttajana toimii Jani Ojala
Käännä fokus – opiskele myynnin sijasta ostamista!
Myynnin ja ostamisen prosessi ei usein kohtaa, minkä seurauksena myynti sakkaa. Myynti suunnittelee myyntiprosessin usein vain omista lähtökohdistaan käsin.
Miten muutat ajattelua ja toimintatapojasi? Miten alat toimia asiakkaan ostoprosessista käsin ja pääset mukaan asiakkaan sisäiseen päätösprosessiin?
Tässä koulutuksessa opit kokeneen myynnin valmentajan Jani Ojalan johdolla mm. seuraavat teemat:
-
Mistä myynti- ja ostoprosessin mismatch johtuu?
-
Kolme keskeistä keinoa, joilla myynti- ja ostoprosessin kohtaamista voi kehittää
-
Mihin myyntiprosessin eri vaiheisiin eri keinoja suositellaan?
Koulutuksen sisältö
10 oppituntia · 59min

Sales & marketing director, partner, new business office
Jani toimii Sales & Marketing Directorina ja partnerina myynnin konsultointiin ja myyntiprosessin ulkoistamiseen erikoistuneessa New Business Officessa. Janilla on 20 … lue lisäävuoden kokemus myynnistä ja sen johtamisesta: kaikki ovelta ovelle -myynnistä kansainväliseen kauppaan on koettu. Kaikki Janin koulutuksissa saarnattu perustuu 99% käytännön kokemuksiin. Janin teesejä ovat: “Ainoastaan teoriaan keskittyminen on pelokkaita varten” ja “Ratkaisumyynti on asiakkaan auttamista kohti oikeita ratkaisuita”.
Koulutuksen arviot
71 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Hyvä!