Ydintarina asiakaskokemuksessa
Kouluttajana toimii Anne Kalliomäki
Lopeta kilpailijoiden kanssa samistelu, ja erotu sen sijaan tarinalla. Tarina on markkinoinnin ja myynnin työväline nro. 1.
Tänä päivänä samistelu ei kannata. Tarina on erottumisen, markkinoinnin ja myynnin työväline numero yksi. Tarinallistaminen eli yrityksen toiminnan muotoilu kokemukselliseksi tarinaksi auttaa luomaan kokonaisvaltaisia, persoonallisia ja koukuttavia asiakaskokemuksia.
Tämä koulutus johdattaa sinut tarinallistamisen maailmaan.
Koulutuksessa…
- Kuulet konkreettisia esimerkkejä tarinateoista
- Opit tunnistamaan yrityksen (tai konseptin) tarinan elementit
- Opit muotoilemaan viestisi liiketoiminta-, asiakas – ja arvolähtöisesti Stooripuu-menetelmän avulla.
Koulutus sopii esim. yrityksen johdolle, markkinoinnista, viestinnästä ja tuotekehityksestä vastaaville sekä myyjille toimikenttään katsomatta.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 19 min

Tarinallistaja, Tarinakone Oy
Anne Kalliomäki on tarinalähtöisen strategisen muotoilun asiantuntija ja kouluttaja. Anne on myös kirjoittanut kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka” (Talentum 2014). Kirja palkittiin Hopeasulka-palkinnolla 2015. Anne on yrityksensä Tarinakoneen kautta toteuttanut satoja tarinallistamisen koulutuksia ja tuottanut jo yli sata ydintarinaa erilaisille yrityksille ja organisaatioille. Saisiko olla Olipa kerran?
Twitter: @akalliom #tarinallistaminen #tarinakokemus.
Ilmainen tarinallistamisen opas: http://www.tarinakone.fi/lataa-opas/
60 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Hieman sekava pläjäys.. Ilmeisen laajaa asiaa koitettu puristaa nippuun, jolloin se jää hieman sekavaksi.