#webinaari • 31.05.2022 • 09:10

DigiAsiakaspalvelu: Miten tekoäly vaikuttaa tulevaisuuden asiakaspalveluun?

Henri Hyppönen

DigiAsiakaspalvelu-seminaarin puheenvuoro sopii kaikille asiantuntijoille; erityisesti asiakaspalvelun ja -kokemuksen johtamisesta ja kehittämisestä vastaaville henkilöille. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 30.5. klo 15!

Kouluttaja

Henri Hyppönen

luova johtaja, tietokirjailija

Henri Hyppönen, tietokirjailija ja luova johtaja käsittelee mielellään tietoa, tulevaisuutta ja tulevaisuuden liiketoimintaa puheissaan.  

 

Miten muutoksiin voi vaikuttaa ja varautua? Osuvien esimerkkien kautta hän osoittaa digitalisaation, tekoälyn nopean kehityksen ja eksponentiaalisesti kasvavan tietomäärän haastavan ihmisen ajattelua. Hän puhuu uudenlaisesta luovuudesta datan käytössä. Nyt on ihmisen paras aika olla elossa, koska ihmisellä on vaikutusvaltaa, ja teknologia mahdollistaa asioita ennennäkemättömällä tavalla. 

 

Hyppönen puhuu optimistisissa tulevaisuusorientoituneessa puheenvuorossaan digitalisaatiosta, työelämän murroksesta, robotisaatioon liittyvistä kysymyksistä. Puheissaan hän nostaa esille oppimisen ja työn tulevaisuuden erilaisista jännittävistä näkökulmista. 

”Tulevaisuudessa menestyvät ne, jotka taitavat luovan ongelmanratkaisun ja kriittisen ajattelun ja jotka ovat sosiaalisesti älykkäitä”, summaa Hyppönen. 

Henri Hyppönen
360+ koulutusta suomeksi
360+ koulutusta

interaktiiviset webinaarit, sertifikaatit, suomeksi

150+ loistavaa kouluttajaa
150+ loistavaa kouluttajaa

jakavat huippuluokan tietotaitoa alaltaan

940+ tyytyväistä yritystä
940+ tyytyväistä yritystä

kehittävät tiimejään ja työntekijöitään koulutustemme kautta

420 000+ opiskelijaa
420 000+ opiskelijaa

kasvavat ammatillisesti ja hankkivat kanssamme uusia taitoja