Very Finnish solutions for very Finnish working problems

Kouluttajana toimii  Joel Willans

Long dark winter? Gallons of coffee? Not much small or big talk? Foreigners might find many things about Finland interesting. In this training you will learn how to help your foreign employees deal with the culture shock. Koko kuvaus

145,00 € sisältää ALV:n

Kokonaispituus

23 min

Oppituntien lukumäärä

8

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Todistus
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Like much of Europe, Finland needs to come to grips with the growing pressures of an aging and shrinking population. One way to do this is to increase immigration. Yet finding international talent and then making them feel at home in Finnish companies can be a challenge.

In this informative but funny training, British Helsinki resident and Creative Director Joel Willans shares his solutions for helping make foreigners feel at ease in the workplace.

The author of the Very Finnish Problems books, Joel will teach you what he’s learnt as both an employee and an employer in Finland. You’ll discover:

  • what freaks foreigners out
  • what habits foreigners might come to expect
  • everyday tips on how to make foreign employees’ working lives easier and more productive

In short, this training gives you everything you need to help make new foreign employees feel at home. The training is suitable for both team leaders with foreign team members and expats in Finland who want to understand the Finnish culture better.

Why you should watch this training

  •      You’ll learn how immigrants can boost your business. 
  •      You’ll discover the challenges immigrants face in working life. 
  •      You’ll get practical advice on how to help them.
Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Joel Willans

Creative director, founder of very finnish problems, ink tank media oy

Joel Willans is the Creative Director at Ink Tank Media, a best-selling author and creator of the social media sensation, Very Finnish Problems. As a pioneer of content marketing in Finland, lue lisäähe’s crafted content strategies for organisations as diverse as Nokia, Microsoft, Moomin Characters, YLE, Rovio, F-Secure, Supercell, L'Oreal, Sports Tracker and the European Parliament, reaching tens of millions of people worldwide. His prize-winning fiction has been broadcast on BBC radio and published in countless magazines and anthologies worldwide. In 2013, his debut short story collection was published in the UK. His second book, the bestseller, 101 Very Finnish Problems: A Foreigner's Guide to Surviving Finland, was published by Gummerus in June, 2017. The sequel More Finnish Problems: An Even More Essential Guide was published a year later.      

Koulutuksen arviot

100 %

4 tyytyväisyys
4x
0x
0x
0x
0x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


Helga M.

Piristävää

Usein kysytyt kysymykset
Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.

Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.

Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.

Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.

Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.