Varmista onnistunut asiakaskokemus Roadmapilla
Kouluttajana toimii Henna Ojala
Mitä opit tässä koulutuksessa
Miten laadit asiakaskokemuksen kehityskartan, jossa vaihe vaiheelta edetään kohti erinomaista asiakaskokemusta?
Opi seuraavia taitoja
Asiakaskokemus on yksi tämän hetken trendeistä ja lähes jokaisen yrityksen strategiasta löytyy sana asiakaskokemus. Silti vain harvat yritykset ovat kyenneet hyödyntämään asiakaskokemuksen täyttä potentiaalia liiketoiminnan kehittämisessä, resurssien optimoinnissa ja organisaation jokapäiväisessä toiminnassa.
Tämän koulutuksen avulla ymmärrät paremmin, miksi asiakaskokemusta pitäisi ajatella kokonaisvaltaisemmin ja strategisemmin. Koulutus auttaa sinua hahmottamaan, mistä ja miten lähteä liikkeelle sekä miten asiakaskokemukseen liittyvät asiat juurrutetaan vaiheittain osaksi organisaation arkipäivän tekemistä
Miksi katsoa koulutus?
- Ymmärrät kokonaisvaltaisesti mitkä ovat asiakaskokemuksen liiketoiminnalliset hyödyt.
- Opit miksi rakentaa asiakaskokemuksen roadmap.
- Ymmärrät mitkä ovat tyypilliset roadmapin vaiheet.
- Opit miten tehdä asiakaskokemuksen roadmap tulevaisuudenkestävä.
- Saat konkreettisia vinkkejä, miten hyödyntää asiakaskokemuksen roadmapia koko organisaation yhteisenä työkaluna.
Koulutus soveltuu asiakaskokemuksen kehittämisestä ja johtamisesta vastaaville henkilöille. Koulutus antaa myös konkreettisia vinkkejä ja askelmerkkejä johtajille ja päälliköille, jotka pohtivat mistä tai miten lähteä liikkeelle asiakaskokemuksen kehittämisessä tai miksi panostaa asiakaskokemuksen kokonaisvaltaiseen kehittämiseen.
Koulutuksen sisältö
Kokonaisvaltainen ja strateginen asiakaskokemus
Kohti roadmapin rakennusta
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €
Henna Ojala
CEO, Muutostoimisto Tuleva
Henna on strategisen asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen johtamisen edelläkävijä. Hennan intohimona on auttaa ymmärtämään ja valjastamaan asiakas- ja … lue lisäätyöntekijäkokemuksen valtava potentiaali koko organisaation arkipäivän tekemistä. Henna on perehtynyt erityisesti siihen, miten muuttuvan maailman ennakoinnin avulla rakennetaan voittavia asiakaskokemuksia ja työntekijäkokemuksia sekä luodaan niiden avulla etumatkaa sekä luodaan niiden avulla etumatkaa ja johdetaan muutosta. Hennalla on monipuolinen kokemus kansainvälisten pörssiyhtiöiden, kasvuyritysten ja pk-sektorin yritysten johtajien, tiimien ja asiantuntijoiden sparrauksesta, kouluttamisesta ja mentoroinnista. Hennalla on kokemusta strategian tuloksekkaasta viemisestä käytäntöön, muutosjohtamisesta, sekä siilojen poistamisesta tiimien ja liiketoiminnan eri funktioiden välillä. Hän on työskennellyt myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun, brändinrakentamisen, palvelukehityksen ja osaamisen kehittämisen välimaastossa. Hennan suuntaa vahvasti katsetta tulevaisuuteen – miten toimintaympäristön muutokset muuttavat asiakaskokemusta ja työntekijäkokemusta, sekä miten yritykset voivat hyödyntää ennakointitietoa tulevaisuuden liiketoiminnan ja merkityksellisten kokemusten kehittämisessä jo nyt.
Koulutuksen arviot
91 %
Erittäin selkeä/johdonmukainen esitys.
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €