Vaikuttajamarkkinoinnin perusteet
Kouluttajana toimii Tuukka Kervinen ja Jere Pesonen
Vaikuttajamarkkinointi voi olla vaikeaa. Tai jos ei vaikeaa, niin ainakin yli yrityksen budjetin - vai onko sittenkään? Katso tämä koulutus, ja opi vaikuttajamarkkinoinnin abc! Koko kuvaus
Kenelläkään ei ole tuntikausia aikaa etsiä oikeita vaikuttajia tai pohtia, kuka on ”cool” yrityksen kohderyhmän keskuudessa. Et myöskään halua viettää päiviäsi tutkimalla erilaisia vaihtoehtoja siitä, kuinka hyödyntää vaikuttajia.
Tämän koulutuksen jälkeen tiedät:
- Mistä saat tietää, ketä kohdeyleisösi seuraa somessa
- Millaisia erilaisia vaikuttajakampanjoita voi rakentaa
- Kuinka teet sopimuksia vaikuttajien kanssa, ja mittaat tuloksia
- Mitä kaikkea tulee ottaa huomioon vaikuttajakampanjaa rakentaessa
Tämä koulutus on sinulle, joka vastaat markkinoinnista tai viestinnästä, ja olet kiinnostunut vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista yrityksellesi. Saat nopean katsauksen vaikuttajamarkkinoinnin perusteista, ja ideoita siihen miten hyödyntää vaikuttajia omassa markkinoinnissa.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 15 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Account manager, Hypement
Hypement on vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut toimisto, jossa tiedetään kuinka tehdä tehokasta ja vaikuttavaa vaikuttajamarkkinointia. Hypementillä on kattava vaikuttajaverkosto, ja alansa parhaat työkalut ja tekijät. Vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaiset Tuukka Kervinen ja Jere Pesonen kertovat sinulle, kuinka luot toimivan vaikuttajakonseptin, valitset parhaan vaikuttajan firmallesi ja seuraat kampanjan toteutumista.

Brand & Concept designer, Hypement
Hypement on vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut toimisto, jossa tiedetään kuinka tehdä tehokasta ja vaikuttavaa vaikuttajamarkkinointia. Hypementillä on kattava vaikuttajaverkosto, ja alansa parhaat työkalut ja tekijät. Vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaiset Tuukka Kervinen ja Jere Pesonen kertovat sinulle, kuinka luot toimivan vaikuttajakonseptin, valitset parhaan vaikuttajan firmallesi ja seuraat kampanjan toteutumista.
80 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Tuoreita ajatuksia, kiitos!