Vaikeissa asiakastilanteissa neuvottelu

Saatavana myös pelkkänä äänenä Saatavana myös pelkkänä äänenä
Oppituntien lukumäärä:
11
Koulutuksen kokonaiskesto:
1:00 h

Rahat takaisin -takuu, Todistus, Rajaton käyttö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €

Mitä opit tässä koulutuksessa

Taitavalla neuvottelulla tyytyväisempiä asiakkaita!

Tässä koulutuksessa opit seuraavat taidot

Kuunteleminen Neuvottelutaito Asiakaskokemus

Hyvien neuvottelutaitojen merkitys kasvaa jatkuvasti ja osana näitä taitoja on kyky käydä myös vaikeita asiakasneuvotteluita ratkaisuhakuisesti, asiakasta kuunnellen. Parhaimmillaan vaikean asiakastilanteen taitava hoitaminen voi vahvistaa asiakassuhdetta.  

Tämä koulutus auttaa osallistujia selviämään vaikeista neuvottelutilanteista. Koulutuksessa käydään vaihe vaiheelta läpi perusteet onnistuneen neuvottelun läpiviemiseksi, alkaen huolellisesta valmistautumisesta, päättyen molempien neuvotteluosapuolten yhteisymmärrykseen ja yhteistyön jatkumisen varmistamiseen.  

Miksi katsoa koulutus? 

  1. Ymmärrät neuvotteluun valmistautumisen merkityksen ja opit kiteyttämään neuvottelutavoitteesi 
  2. Saat näkökulmia luottamuksen rakentamisen tueksi 
  3. Saat konkreettisia vinkkejä kiihtyneen asiakkaan ohjaamiseen neuvottelutilanteessa 
  4. Opit argumentoimaan vaikuttavasti 
  5. Opit ohjaamaan neuvotteluprosessia alusta loppuun saakka.  
  6. Opit neuvottelemaan paremmin ja vahvistamaan asiakastyytyväisyyttä. 

Koulutus sopii jokaiselle, joka kohtaa työssään haastavia neuvottelutilanteita. 

Koulutuksen sisältö

Haastaviin neuvotteluihin valmistautuminen
Haastavien neuvotteluiden onnistunut avaus
Mitä haastavissa neuvotteluissa tapahtuu
Neuvotteluiden päättäminen
Koulutuksen kokonaiskesto
1:00 h
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Jari Salminen

Jari Salminen

Toimitusjohtaja, yrityskouluttaja, KTT, Brik Johtaminen Oy

Jarilla on usean vuosikymmenen kokemus myynnistä ja myynnin johtamisesta, myyjien koulutuksesta ja vaikeiden neuvottelutilanteiden ratkaisemisesta. Jari on monenlaisten lue lisääjohtamistehtäviensä ohella toiminut yrityskouluttajana vuodesta 2003 ja väitellyt tohtoriksi Turun Kauppakorkeakoulusta aiheenaan muutosjohtaminen ja johtamisviestintä.    Jarilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus johtoryhmien, esimiesten, työyhteisöjen ja yksilöiden valmentamisesta. Hän on julkaissut yhteensä 15 johtamista ja myyntiä koskevaa tietokirjaa sekä lukuisia artikkeleita. Lisätietoa www.brik.fi 

Kaikki kouluttajan koulutukset Jari Salminen

Koulutuksen arviot

80 %

Tähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
2 tyytyväisyys
1x
0x
1x
0x
0x

Osta koulutus ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.