Työnantajamielikuvan rakentaminen
Kouluttajana toimii Hanne-Mari Miskala ja Hanna-Riikka Ilkka
Ota haltuun työnantajamielikuvan rakennusprosessin 5 vaihetta nykytilan tunnistamisesta käytännön toteutukseen saakka.
Koulutuksen avulla vahvistat ymmärrystäsi, mistä osista työnantajamielikuva muodostuu, kenen vastuulla työnantajamielikuvan rakentaminen organisaatiossa on ja miksi työnantajamielikuvaan panostaminen on tärkeää. Saat myös konkreettisia vinkkejä, miten tunnistat oman organisaatiosi työnantajamielikuvan vahvuuden ja kehityskohdat, sekä kuinka voit kehittää työnantajamielikuvaa haluttuun suuntaan.
Miksi katsoa koulutus?
- Syvennät ymmärrystäsi siitä, miten työnantajamielikuva linkittyy liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseen.
- Opit työnantajamielikuvan rakentamisen vaiheet
- Tunnistat tyypilliset haasteet työnantajamielikuvan rakentamisessa case-esimerkkien avulla
- Opit tunnistamaan organisaatiosi työnantajamielikuvan vahvuudet ja kehityskohdat
- Saat konkreettisia vinkkejä, miten voit kehittää työnantajamielikuvaa omassa organisaatiossasi
Koulutus sopii sinulle, joka olet kiinnostunut työnantajamielikuvan kehittämisestä HR:n, johtamisen, rekrytointien, sisäisen viestinnän tai markkinoinnin näkökulmasta.
Koulutuksen sisältö
10 oppituntia · 49 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Henkilöstöjohtaja, Aava & Bang Oy
Hanne-Mari Miskala (FM) on Aava & Bangin henkilöstöjohtaja, jota innostaa voittavien tiimien rakentaminen sekä oman organisaation sisällä että asiakkaiden kanssa. Hanne-Mari on ollut kehittämässä yrityskulttuuria, työnantajamielikuvaa ja rekrytointia voimakkaan kasvun tehneessä asiantuntijayrityksessä jo yhdeksän vuoden ajan. Tällä hetkellä Aava & Bang työllistää noin 40 markkinoinnin ammattilaista. Tunnustuksena pitkäjänteisestä kehitystyöstä Aava & Bang voitti Suomen parhaat työpaikat -listauksessa ensimmäisen sijan pienten organisaatioiden sarjassa vuonna 2020.
Oman organisaation kehittämisen lisäksi Hanne-Marin työskentelee myös Markkinointivirittämö -kasvuohjelman sekä muiden valmennuskokonaisuuksien parissa. Näiden kautta hän on ollut rakentamassa markkinoinnin työpaikkoja 150 pk-yrityksen kanssa ja ollut tukemassa heidän rekrytointi- ja perehdytysprosessiaan. Näin ollen pk-yrityksen rekrytoinnin ja henkilöstöjohtamisen mahdollisuudet ja haasteet ovat tulleet tutuksi. Hanne -Mari syttyy ihmisistä - siitä, miten yhteispeli saadaan onnistumaan ja jokainen loistamaan omassa roolissaan.

Asiakkuusjohtaja, Aava & Bang Oy
Hanna-Riikka Ilkka (MBA) toimii asiakkuusjohtajana markkinointitoimisto Aava & Bangilla. Hänellä on 15 vuoden kokemus niin B2B kuin B2C -myynnistä ja markkinoinnista. Hanna-Riikka innostuu tuloksellisuudesta, asiakkaiden oivalluttamisesta sekä kasvumarkkinoinnista.
Omassa työssään Hanna-Riikka vastaa asikkaidensa markkinoinnin strategisesta tasosta ja sparraa päätyökseen niin markkinointipäälliköitä ja -johtajia kuin toimitusjohtajiakin liiketoiminnan strategian luomisessa sekä liiketoiminnan kasvattamisesta markkinoinnin avulla.
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Erittäin hyvä peruspaketti!
Konkreettisia ohjeita.