Työyhteisökonfliktit – miten tilannetta kannattaa lähestyä?
Kouluttajana toimii Anna Lohman ja Maria ”Maisa” Setälä
Jokainen esihenkilö sen kohtaa – konfliktin. Varaudu niihin jo nyt, ja osaat ottaa törmäyskursseista hyödyn irti!
Jokainen esihenkilö kohtaa työssään tilanteita, joissa ihmiset ja suhteet ovat törmäyskursseilla. Parhaimmillaan ristiriita hioo yhteistä toimintaa hedelmällisemmäksi ja tuo esiin uudenlaisia näkökulmia, hankalimmillaan sotkee koko työyhteisön ilmapiirin ja vaikuttaa työhyvinvointiin.
Mistä erottaa, mihin erimielisyyksiin työpaikoilla pitäisi puuttua? Millä tavoin konfliktitilanteita kannattaisi lähestyä? Millaisia velvollisuuksia ja vastuita esihenkilöillä konfliktinratkaisutyössä on? Miten varmistaa, että työpaikkojen konfliktit tulevat käsitellyksi hyvin?
Tästä koulutuksesta…
- Opit erottamaan mihin pitää puuttua
- Saat apua velvollisuuksien ja vastuiden huomioimiseen
- Saat vinkkejä siihen, kuinka ristiriitoja voi käyttää yhteisen toiminnan edistämiseen
Tämä koulutus sopii erityisesti esihenkilöille. Ristiriitatilanteiden tunnistaminen hyödyttää kuitenkin kaikkia asiantuntijoita, eli asiantuntija, varaudu konfliktiin ja katso koulutus!
Koulutuksen sisältö
9 oppituntia · 1:01 h
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Organisaatiopsykologi, laillistettu psykologi PsM, Ekonomi KTM, Organisaatiokonsultti FINOD, Työnohjaaja STOry
Kouluttajana toimii työpsykologi PsM, ekonomi KTM, työnohjaaja STOry ja organisaatiokonsultti FINOD Anna Lohman, joka on erikoistunut työelämän psykologisiin ilmiöihin. Anna auttaa työkseen työntekijöitä, työyhteisöjä, esihenkilöitä ja johtoa tekemään työtä helpommin ja tehokkaammin. Organisaatiopsykologian rautaiseksi asiantuntijaksi luonnehdittu Anna tunnetaan kouluttajana hänen lämpimästä, ihmisläheisestä ja selkeästä tavastaan käsitellä työelämän psykologisia kysymyksiä.

Oikeustieteen maisteri, Tradenomi (johtaminen ja organisaatiot)
Maisa on työsuhdejuridiikkaan erikoistunut HR- ja palkitsemisen ammattilainen ja kokenut valmentaja. Kokonaispalkitseminen, toisten arvostaminen, hyvä johtajuus ja niitä tukevat mietityt henkilöstökäytännöt voittavat Maisan mielestä mennen tullen tehokkuudessaan lait ja asetukset – silti molempia tarvitaan. Valmentajana Maisa on saanut kiitosta isojen asiakokonaisuuksien ymmärrettäviksi ja ihmislähtöiseksi tekemisestä, sekä rautaisesta osaamisestaan ja innostavasta esiintymistavastaan.
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Hyödyntää kaikkia.