Tunnetaidot asiakkuuksien hoidossa ja kasvattamisessa
Kouluttajana toimii Iida Mäkikallio
Kuinka kohtaan vaativan asiakkaan? Miten tunnistan kuuntelun esteet, jotka tulevat asiakastarpeiden ymmärtämisen tielle?
Pitkäaikaiset asiakkuudet perustuvat ensisijaisesti luottamukselle. Hyvät tulokset ja asiakkaan saama arvo tulevat hyvänä kakkosena, mutta ilman luottamusta ja hyvää tunnekokemusta asiakas ei sitoudu jäämään.
Tiedätkö, miten rakennat luottamusta asiakkuudessa? Tässä koulutuksessa opit, miten hyödynnät tunnetaitoja asiakkuuksien hoidossa ja kasvattamisessa. Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia teemoja:
- Mitkä ovat kuuntelun esteet? Miksi usein puhumme mieluummin itse kuin kuuntelemme asiakasta?
- Miten havainnoit asiakkaan tunteita?
- Miten otat mahdolliset hankalat tunteet puheeksi?
- Miten toimin tunneviisaasti vaativan asiakkaan kanssa?
- Miten toimin tunneviisaasti sulkeutuneen asiakkaan kanssa?
Koulutus sopii kaikille, jotka työskentelevät asiakkuuksien parissa tavoitteena rakentaa pitkiä ja kasvavia asiakassuhteita.

PsM, psykologi, valmentaja ja puhuja
Iida Mäkikallio (PsM) on tunnetaitoihin, ihmissuhteisiin ja motivaatioon perehtynyt psykologi, valmentaja ja puhuja. Iida puhuu ajatuksiaherättävästi siitä, miksi tunneäly on välttämätön taito tulevaisuuden työelämässä ja millaisin keinoin sitä voidaan kehittää. Hänellä on laaja ymmärrys siitä, mistä psykologisesti turvallinen, rohkea, luottamuksen kulttuuri syntyy ja miten sitä voidaan tukea. Iida yhdistää ihmisosaamistaan laajempaan systeemiseen näkökulmaan organisaatioista ja soveltaa tieteellistä osaamistaan elävästi arkielämän tilanteisiin. Iida on valmentanut tunne- ja vuorovaikutustaitoja useiden vuosien ajan lukuisten eri alojen yritysten johdolle ja työntekijöille ja pitää lisäksi yksityisvastaanottoa yksilöille ja pareille.
75 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Kertauskyselyn viimeinen osa. 3 vastausvaihtoehtoa, mutta kaksi samaa