Tunneäly asiakaspalvelun timanttina
Kouluttajana toimii Tea Klinga
Asiakaspalvelija ilman tunneälyä on kuin juoksija, joka nousee lähtötelineestä hitaasti eikä pääse kisan aikana täyteen juoksuvauhtiinsa. Katso Tunneäly asiakaspalvelun timanttina- koulutus ja ota supervoimasi käyttöön. Koko kuvaus
Asiakaslähtöisyys on päivän sana. Ymmärtääksesi asiakkaan tarpeita tarvitset kykyä asettua asiakkaan asemaan. Saadaksesi hänet puolellesi tarvitset vaikuttavuutta ja luotettavuutta. Pystyäksesi toimimaan sinnikkäästi ja työhön keskittyen tarvitset motivaatiota ja itsehallintaa. Kaikki nämä ovat esimerkkejä tunneälyä ja tunnetaitoja vaativista tilanteista.
Ymmärtämällä tunnereaktiosi, voit tunnistaa muiden käytöstä paremmin ja osaat toimia heidän kanssaan sujuvammin. Tunneälyä kehittämällä opit tuntemaan itsesi sekä kehität kykyäsi työskennellä erilaisissa tilanteissa - erilaisten ihmisten kanssa.
Tässä koulutuksessa:
-
Opit tunnistamaan taitoja, joita voi kehittää tunneälyä hyödyntämällä
-
Opit tarkastelemaan tunnereaktioitasi paremmin
-
Opit valjastamaan tunteet asiakaspalvelutilanteisiin
Tämä koulutus sopii kaikille, jotka toimivat sisäiseen tai ulkoiseen asiakaspalveluun liittyvissä tehtävissä tai näiden tiimien johtotehtävissä.
Koulutuksen sisältö
8 oppituntia · 54 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Tunneälykkään arkijohtamisen ja työyhteisön toiminnan valmentaja, Johtakee Oy
Tea Klinga on tunneälykkään arkijohtamisen ja työyhteisön toiminnan valmentaja. Klingan tavoitteena on parantaa suomalaista työelämää tunneälyn, ilon ja onnistumisten huomioinnin sekä elinikäisen oppimisen kautta. Klingalla on pitkä kokemus kaupan alan työtehtävistä aina asiakaspalvelusta esihenkilötehtäviin, ja Klinga puhuukin kokemuksen syvällä rintaäänellä työyhteisön toiminnan parantamisen & tunneälyn tärkeyden puolesta.
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu