Tiimin työnjaosta sujuvuutta haastavaan asiakastilanteeseen

Kouluttajana toimii  Nea Pohja

Sopii kuunteluun

Onko mahdollista välittää asiakkaalle positiivinen palvelukokemus haastavissa tilanteissa ilman, että se kuormittaa asiakaspalvelijaa kohtuuttomasti?

Kokonaispituus

14 min

Oppituntien lukumäärä

4

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Tiimissä on voimaa! Kuinka tiimin asiantuntemusta ja työnjakoa hyödynnetään asiakastilanteissa niin, että asiakkaalle välittyy positiivinen palvelukokemus myös haastavassa asiakastilanteessa ilman, että se tapahtuu asiakaspalvelijan jaksamisen kustannuksella. 

Tässä koulutuksessa opit:  

  • Kuinka tiimi laitetaan toimimaan 
  • Miten viestitään toisille avun tarpeesta 
  • Kuinka jaetaan vastuuta tositilanteessa 
  • Kuinka vähennetään kuormitusta, ja lisätään asiakastyytyväisyyttä 

Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.  

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Nea Pohja

Palveluasiantuntija, Alma Talent Palvelut

Nea Pohja on teologi, terapeutti ja monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntija. Nea on tehnyt Alma Talentissa vaihtelevia yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun tehtäviä viimeiset kuusi vuotta, minkä lisäksi hän on toiminut muun muassa terapia-, koulutus-, rekrytointi- ja henkilöstötehtävissä.  

Neaa motivoi erityisesti ongelmanratkaisu ja tavoite yllättää asiakas tarjoamalla enemmän, kuin hän osaa odottaa. Nean tavoitteena on lisätä työyhteisöihin ja asiakaspalveluun empatiaa, ymmärrystä ja inhimillisyyttä, sekä madaltaa puheeksi ottamisen kynnystä. 

Koulutuksen arviot

80 %

2 tyytyväisyys
0x
2x
0x
0x
0x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


ja lisää arvostelu ensimmäisenä.