Tiimin työnjaosta sujuvuutta haastavaan asiakastilanteeseen
Kouluttajana toimii Nea Pohja
Onko mahdollista välittää asiakkaalle positiivinen palvelukokemus haastavissa tilanteissa ilman, että se kuormittaa asiakaspalvelijaa kohtuuttomasti?
Tiimissä on voimaa! Kuinka tiimin asiantuntemusta ja työnjakoa hyödynnetään asiakastilanteissa niin, että asiakkaalle välittyy positiivinen palvelukokemus myös haastavassa asiakastilanteessa ilman, että se tapahtuu asiakaspalvelijan jaksamisen kustannuksella.
Tässä koulutuksessa opit:
- Kuinka tiimi laitetaan toimimaan
- Miten viestitään toisille avun tarpeesta
- Kuinka jaetaan vastuuta tositilanteessa
- Kuinka vähennetään kuormitusta, ja lisätään asiakastyytyväisyyttä
Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.
Koulutuksen sisältö
4 oppituntia · 14 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Palveluasiantuntija, Alma Talent Palvelut
Nea Pohja on teologi, terapeutti ja monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntija. Nea on tehnyt Alma Talentissa vaihtelevia yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun tehtäviä viimeiset kuusi vuotta, minkä lisäksi hän on toiminut muun muassa terapia-, koulutus-, rekrytointi- ja henkilöstötehtävissä.
Neaa motivoi erityisesti ongelmanratkaisu ja tavoite yllättää asiakas tarjoamalla enemmän, kuin hän osaa odottaa. Nean tavoitteena on lisätä työyhteisöihin ja asiakaspalveluun empatiaa, ymmärrystä ja inhimillisyyttä, sekä madaltaa puheeksi ottamisen kynnystä.
80 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu