Sosiaalinen myynti ja henkilöbrändäys
Kouluttajana toimii Oona Kankkunen
Asiakkaat ovat on nykyään itsenäisiä ostajia. He käyttävät enemmän aikaa verkossa ja sosiaalisissa kanavissa tiedon etsimiseen, kuin myyjien tapaamiseen. He ovat kriittisempiä oman ajan antamisestaan ja jopa 90% B2B päättäjistä ei halua ”kylmäsoittoja". Koko kuvaus
Tämä näkyy myynnin haasteena tavoittaa asiakas sekä voittaa asiakas puolelleen. Jos et ole vielä sisäistänyt sosiaalista myyntiä omaan tekemiseesi myynnissä tai asiantuntijana, todennäköisesti menetät liiketoimintaa kilpailijoillesi etkä maksimoi myyntimahdollisuuksiasi.
Tämän koulutuksen jälkeen tilanne on toinen; opit moderniksi huippumyyjäksi, joka vaikuttaa ja vakuuttaa asiakkaan jo ennen ensimmäistä kohtaamista.
Katso koulutus niin...
- Tiedät, miten jalkauttaa sosiaaliset kanavat osaksi myynnin prosessiasi
-
Tiedät millä keinoilla voit kasvattaa myyntimahdollisuuksia ja saada liidejä
-
Opit miten aloitat rakentamaan mielenkiintoista asiantuntijabrändiä
-
Opit rakentamaan luottamusta ja herättämään kohderyhmäsi mielenkiinnon sosiaalisissa kanavissa
Koulutuksen sisältö
10 oppituntia · 1t 9min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Kasvuvalmentaja, social selling- ja myyntivalmentaja, yrittäjä ja ceo
Oona Kankkunen on social sellingin ammattilainen, kasvuvalmentaja ja myynnin ja markkinoinnin yhdistäjä. Kankkunen kouluttaa innostavasti verkostoitumisesta, yhteisöjen … lue lisäärakentamisesta ja henkilöbrändäyksestä - liikevaihdon kasvattamista unohtamatta.
Koulutuksen arviot
89 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Asiaa. Ei ihan suoraan sovellettavissa omaan toimialaan, joten osittain koin koulutuksen pitkänä settinä.
Ajankohtaisia, hyviä näkökulmia henkilöbrändäyksestä ja myynnistä