Sopimaton markkinointi ja menettely asiakassuhteessa
Kouluttajana toimii Nea Welling
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €Mitä opit tässä koulutuksessa
Mitä voidaan pitää sopimattomana tai jopa aggressiivisena menettelynä asiakassuhteissa myynnin ja markkinoinnin saralla?
Opi seuraavia taitoja
Koulutuksen avulla pystyt paremmin tunnistamaan markkinointiin ja myyntiin liittyvät oikeudelliset riskit ja osaat ottaa ne ennakoivasti huomioon myös käytännön työssä.
Koulutus vastaa muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä voidaan pitää sopimattomana markkinointina ja menettelynä asiakassuhteessa, kun teet kuluttajakauppaa?
- Miten toimit lakien mukaisesti?
- Mitä voidaan pitää aggressiivisena menettelynä?
Koulutus sopii markkinoinnin ja myynnin ammattilaisille sekä aihealueesta kiinnostuneille.
Koulutuksen sisältö
Sopimaton markkinointi ja menettely asiakassuhteessa
4:54
6:31
6:14
4:32
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €
Koulutuksen arviot
90 %
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.