Sopimaton markkinointi ja menettely asiakassuhteessa
Kouluttajana toimii Nea Welling
Mitä voidaan pitää sopimattomana tai jopa aggressiivisena menettelynä asiakassuhteissa myynnin ja markkinoinnin saralla?
Koulutuksen avulla pystyt paremmin tunnistamaan markkinointiin ja myyntiin liittyvät oikeudelliset riskit ja osaat ottaa ne ennakoivasti huomioon myös käytännön työssä.
Koulutus vastaa muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä voidaan pitää sopimattomana markkinointina ja menettelynä asiakassuhteessa, kun teet kuluttajakauppaa?
- Miten toimit lakien mukaisesti?
- Mitä voidaan pitää aggressiivisena menettelynä?
Koulutus sopii markkinoinnin ja myynnin ammattilaisille sekä aihealueesta kiinnostuneille.

Senior Legal Counsel, Vestra Advisors Oy
90 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu