Sisältösuunnitelman ABC

Kouluttajana toimii  Emilia Vanhatapio

Ota haltuun sisältömarkkinoijan tärkeimmät työkalut ja onnistu sisältömarkkinoinnissa!

Kokonaispituus

25 min

Oppituntien lukumäärä

7

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Todistus
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

“Jotain pitäisi sinne blogiin ja Facebookiin postata, mutta mitä…” - kuulostaako tutulta? Suunnitelmallisuus on sisältömarkkinoinnissakin kaiken A ja O, ja siksi sisältösuunnitelma sekä julkaisukalenteri ovat sisältömarkkinoijan tärkeimmät työkalut. 

Miten sisältösuunnitelma rakennetaan? Miten varmistaa, että sisältöä tulee monipuolisesti, säännöllisesti ja jokaista eri kohderyhmää puhuttelevasti? Nappaa sisältömarkkinoinnin asiantuntijan Emilia Vanhatapion vinkit käyttöön! Koulutuksen materiaaleista löydät myös sisältösuunnitelmapohjan, jota voit hyödyntää oman sisältösuunnitelman laatimisessa. 

Miksi katsoa koulutus? 

  • Tiedät, mistä sisältösuunnitelmassa on kyse ja kuinka sellainen rakennetaan vaihe vaiheelta 
  • Opit tuntemaan paremmin sisältömarkkinointia: miksi, kenelle, mitä ja miten? 
  • Ymmärrät, miten konkreettinen julkaisukalenteri auttaa sinua jokapäiväisessä sisällöntuotannossa 

Koulutus sopii sinulle, joka olet mukana suunnittelemassa ja tuottamassa erilaisia sisältöjä yrityksen markkinoinnin ja viestinnän tueksi. 

Emilian aikaisemmissa koulutuksissa tutustutaan tuloksia tuovaan sisältömarkkinointiin sekä perehdytään asiakasta aidosti kiinnostavaan sisältöön, joille tämä koulutus toimii jatkumona.

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Emilia Vanhatapio

Sisältömarkkinoinnin asiantuntija, Aava & Bang Oy

Emilia Vanhatapio työskentelee Aava & Bangilla sisältömarkkinoinnin asiantuntijana. Hän innostuu sykähdyttävistä sisällöistä ja timanttisista tarinoista, jotka onnistuvat puhuttelemaan asiakkaita ja heidän asiakkaitaan juuri oikealla tavalla - olipa kyseessä sitten isompi kokonaisuus tai yksittäinen sisältö aina blogikirjoituksista somepäivityksiin.

Emilialla on monien vuosien kokemus erilaisten sisältöjen suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä. Jokapäiväisessä työssään hän vastaa useiden eri alojen yritysten sisältömarkkinoinnista sekä rakentaa asiakkailleen sisältö- ja markkinointisuunnitelmia. Emilia innostuu suuresti valmentamisesta ja onkin ollut jakamassa parhaita salaisuuksiaan vaikuttavien ja tuloksia tuovien sisältöjen tekemiseen useille markkinoinnin tekijöille ja yrityksille.

Koulutuksen arviot

89 %

39 tyytyväisyys
23x
12x
3x
1x
0x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


Anne-Marie Lankila

Kouluttaja oli selkeä ja toi esille tärkeimmät huomioon otettavat asiat. Koulutuksessa saadulla sisältösuunnitelma pohjalla on hyvä jatkaa eteenpäin. Kiitos!


Katja U.

Hyvin kiteytetty.


Aija K.

Hyvä ja selkeä koulutus, jossa sisältömarkkinointi ja sen perupalikat tulee tutuksi. Innostava kouluttaja inspiroi ryhtymään tuumasta toimeen!

Usein kysytyt kysymykset
Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.

Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80%. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.

Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.

Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.

Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.