Asiakaspalvelun edelläkävijä

7 koulutusta 3t 53min

Jotkut asiakaspalvelijat haluavat olla askeleen edellä, ja johdattaa yrityksen kohti parempaa asiakaskokemusta.

Maisa Lehtinen Mikko Viemerö Laura Vuorio-Kuokka Antti Kurittu Kati Keronen +1 muu kouluttaja

Seduo Yrityksille

Sertifikaatit ovat saatavilla opiskelijoille, joilla on opiskelulisenssi. Voit kirjautua sisään ja aloittaa sertifikaatin opiskelun mikäli sinulla on jo lisenssi.

Mitä sertifikaattiin sisältyy?

Kuinka käännät negatiivisen asiakaspalvelukokemuksen plussan puolelle ja kehität asiakasviestien äänensävyä?

 Kokonaisuus johdattaa kohti parempaa asiakaskokemusta ja antaa käytännön taitoja hankalissa asiakastilanteissa toimimiseen. 

Suorita Asiakaspalvelun edelläkävijä -sertifikaatti, ja ota selvää: 

  • Miten palaudut haastavista asiakaskohtaamisista
  • Miten reklamoijasta tulee kanta-asiakas
  • Kuinka otat neuvottelutaidot vaikeisiin asiakastilanteisiin

Koulutukset antavat vinkkejä asiakaspalvelijoille ja varmistavat, että asiakaspalvelukokemus jää aina plussan puolelle - huolimatta siitä, meneekö jotain vikaan. Suoritettuaan kokonaisuuden opiskelija saa Alma Talentin myöntämän Asiakaspalvelun edelläkävijä -sertifikaatin.