Asiakaspalvelijan viestintätaidot

8 koulutusta 4t 23min

Vahvista viestinnän taitojasi - kehitä asiakaskokemusta

Katleena Kortesuo Maisa Lehtinen Antti Kurittu Antti Nevalainen Markku Tilli +2 muuta kouluttajaa

Seduo Yrityksille

Sertifikaatit ovat saatavilla opiskelijoille, joilla on opiskelulisenssi. Voit kirjautua sisään ja aloittaa sertifikaatin opiskelun mikäli sinulla on jo lisenssi.

Suosittelemme seuraavia koulutuksia

Mitä sertifikaattiin sisältyy?

Miten kehität asiakasviestien äänensävyä? Kuinka käännät negatiivisen asiakaspalvelukokemuksen plussan puolelle? Asiakaspalvelijan viestintätaidot -sertifikaatin keskiössä on asiakaskokemuksen kehittäminen viestinnän kautta. Opit myös, miten meihin vaikutetaan sosiaalisen hakkeroinnin kautta.

Asiakaspalvelijan viestintätaidot -sertifikaatti johdattaa sinut seuraaviin teemoihin:

  • Asiakaspalvelijan omien rajojen viestiminen
  • Asiakasvuorovaikutus digitaalisissa kanavissa
  • Asiakasviestinnän äänensävy
  • Tehokas sähköpostiviestintä

Sertifikaatti sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville asiantuntijoille, joiden tulee kehittää asiakasviestintäänsä.