Saako asiakaspalvelija sanoa, että nyt riittää?
Kouluttajana toimii Markku Tilli
Saako asiakaspalvelija sanoa, että nyt riittää? Miten hankaliin asiakaspalvelutilanteisiin pitäisi suhtautua, ja miten niissä kannattaa toimia?
Asiakaspalvelutilanteet ovat yrityksen liiketoiminnan ja maineen kannalta elintärkeitä. Joskus ne voivat kuitenkin olla varsin haastavia, ja kuormittaa työntekijää tarpeettomasti samalla tuottaen asiakkaalle huonon kokemuksen.
Tämä koulutus antaa vinkkejä:
- Miten toimia hankalien ja epäasiallisesti käyttäytyvien asiakkaiden kanssa
- Miten siirtyä väittelystä dialogiin
- Miten arvioida sitä, milloin tilanteesta kannattaa vetäytyä
Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 29min
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €
Markku Tilli
Yritysvalmentaja, Markku Tilli työohjaus & coaching Oy
Markku Tilli on voimavara- ja ratkaisukeskeinen työnohjaaja (STOry) sekä johdon työnohjaaja & coach (Master CSLE®). Johtamisen ja vuorovaikutuksen lisäksi … lue lisääTilli on erikoistunut työhyvinvoinnin ja työssä jaksamisen kysymyksiin. Tillillä on pitkä kokemus turvallisuus- ja sosiaalialan työkentästä, ja hänen mukaansa hyvinvoiva ja työn imua kokeva henkilöstö on menestyksen tae - haastavissakin tilanteissa.
Koulutuksen arviot
72 %
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.