Saako asiakaspalvelija sanoa, että nyt riittää?

Saatavana myös pelkkänä äänenä Saatavana myös pelkkänä äänenä
Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
28 min

Rahat takaisin -takuu, Todistus, Rajaton käyttö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €

Mitä opit tässä koulutuksessa

Saako asiakaspalvelija sanoa, että nyt riittää? Miten hankaliin asiakaspalvelutilanteisiin pitäisi suhtautua, ja miten niissä kannattaa toimia?

Asiakaspalvelutilanteet ovat yrityksen liiketoiminnan ja maineen kannalta elintärkeitä. Joskus ne voivat kuitenkin olla varsin haastavia, ja kuormittaa työntekijää tarpeettomasti samalla tuottaen asiakkaalle huonon kokemuksen.  
 

Tämä koulutus antaa vinkkejä: 
 

  • Miten toimia hankalien ja epäasiallisesti käyttäytyvien asiakkaiden kanssa 

  • Miten siirtyä väittelystä dialogiin 

  • Miten arvioida sitä, milloin tilanteesta kannattaa vetäytyä 
     

Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille. 

Koulutuksen sisältö

Hankalat asiakkaat vai hankalat asiat
Kahden kauppaa
Koulutuksen kokonaiskesto
28 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Markku Tilli

Markku Tilli

Yritysvalmentaja, Markku Tilli työohjaus & coaching Oy

Markku Tilli on voimavara- ja ratkaisukeskeinen työnohjaaja (STOry) sekä johdon työnohjaaja & coach (Master CSLE®). Johtamisen ja vuorovaikutuksen lisäksi lue lisääTilli on erikoistunut työhyvinvoinnin ja työssä jaksamisen kysymyksiin. Tillillä on pitkä kokemus turvallisuus- ja sosiaalialan työkentästä, ja hänen mukaansa hyvinvoiva ja työn imua kokeva henkilöstö on menestyksen tae - haastavissakin tilanteissa.  

Kaikki kouluttajan koulutukset Markku Tilli

Koulutuksen arviot

80 %

Tähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
1 tyytyväisyys
0x
1x
0x
0x
0x

Osta koulutus ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.