Saako asiakaspalvelija sanoa, että nyt riittää?
Katsottavissa 1.10. astiKouluttajana toimii Markku Tilli
Saako asiakaspalvelija sanoa, että nyt riittää? Miten hankaliin asiakaspalvelutilanteisiin pitäisi suhtautua, ja miten niissä kannattaa toimia?
Asiakaspalvelutilanteet ovat yrityksen liiketoiminnan ja maineen kannalta elintärkeitä. Joskus ne voivat kuitenkin olla varsin haastavia, ja kuormittaa työntekijää tarpeettomasti samalla tuottaen asiakkaalle huonon kokemuksen.
Tämä koulutus antaa vinkkejä:
- Miten toimia hankalien ja epäasiallisesti käyttäytyvien asiakkaiden kanssa
- Miten siirtyä väittelystä dialogiin
- Miten arvioida sitä, milloin tilanteesta kannattaa vetäytyä
Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 28 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Yritysvalmentaja, Markku Tilli työohjaus & coaching Oy
Markku Tilli on voimavara- ja ratkaisukeskeinen työnohjaaja (STOry) sekä johdon työnohjaaja & coach (Master CSLE®). Johtamisen ja vuorovaikutuksen lisäksi Tilli on erikoistunut työhyvinvoinnin ja työssä jaksamisen kysymyksiin. Tillillä on pitkä kokemus turvallisuus- ja sosiaalialan työkentästä, ja hänen mukaansa hyvinvoiva ja työn imua kokeva henkilöstö on menestyksen tae - haastavissakin tilanteissa.
72 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu