Reklamoijasta kantikseksi – näin vastaat vihaiselle asiakkaalle
Katsottavissa 1.3. astiKouluttajana toimii Kati Keronen
Ota haastava tilanne haltuun ja käännä se voiton puolelle!
Asiakastyössä hankalat tilanteet kulminoituvat usein yllättäen. Oma viestintä voi pelastaa kiukkuisen asiakkaan päivän, mutta se voi myös lisätä kierroksia – tahtomattamme. Miten tilanne otetaan haltuun ja käännetään mahdollisuudeksi syventää asiakassuhdetta?
Miksi katsoa koulutus?
- Saat keinoja kohdata asiakas hankalassa tilanteessa ja opit viestimään asiakaslähtöisesti
- Saat mallin, jolla johtaa tilanne onnistuneesti maaliin
- Osaat luoda viestinnällä entistäkin parempaa asiakaskokemusta
Koulutus soveltuu kaikille, jotka viestivät työssään asiakkaille kirjallisesti tai suullisesti.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 25min
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €
Toimitusjohtaja & perustaja, valoria oy
Kati Keronen on sisältöstrategia-viitekehyksen suomalainen pioneeri ja palkittu tietokirjailija. Hän on pidetty kouluttaja ja sparraaja, joka löytää … lue lisääolennaisen nopeasti ja innostaa ihmiset mukaan. Sisältöjohtamisessa Kati uskoo kirkkaaseen suuntaan ja tavoitteelliseen, siilot ylittävään yhteistyöhön sekä siihen, että vähemmän on enemmän. Katin kokemusrepussa on koko suomalaisen yhteiskunnan kirjo julkishallinnosta järjestö-, B2B- ja B2C-liiketoimintaan. Kouluttajana hän on inspiroivaksi ja oivalluttavaksi kehuttu.
Koulutuksen arviot
90 %
Hyviä käytännön vinkkejä!
ok
Pieniä, selviä asioita, jotka pitäisi tietää mutta unohtuvat kun ollaan hankalassa tilanteessa. Hyvin ja selkeästi esitetty.
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.