Reklamoijasta kantikseksi – näin vastaat ja viestit vihaiselle asiakkaalle

Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
24 min

Rahat takaisin -takuu, Todistus, Rajaton käyttö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €

Mitä opit tässä koulutuksessa

Ota haastava tilanne haltuun ja käännä se voiton puolelle!

Asiakastyössä hankalat tilanteet kulminoituvat usein yllättäen. Oma viestintä voi pelastaa kiukkuisen asiakkaan päivän, mutta se voi myös lisätä kierroksia – tahtomattamme. Miten tilanne otetaan haltuun ja käännetään mahdollisuudeksi syventää asiakassuhdetta?  

Miksi katsoa koulutus? 

  1. Saat keinoja kohdata asiakas hankalassa tilanteessa ja opit viestimään asiakaslähtöisesti 
  2. Saat mallin, jolla johtaa tilanne onnistuneesti maaliin 
  3. Osaat luoda viestinnällä entistäkin parempaa asiakaskokemusta 

Koulutus soveltuu kaikille, jotka viestivät työssään asiakkaille kirjallisesti tai suullisesti. 

Koulutuksen sisältö

Reklamoijasta kantikseksi
Koulutuksen kokonaiskesto
24 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Kati Keronen

Kati Keronen

toimitusjohtaja, Valoria Oy

Kati Keronen on innostava asiakaslähtöisen viestinnän asiantuntija, viestinnän kehittäjä, kouluttaja ja tietokirjailija - alan suomalaiseksi pioneeriksikin lue lisääkutsuttu. Työssään Kati auttaa suomalaisia organisaatioita viestimään entistä asiakaslähtöisemmin ja vaikuttavammin.     Kati on rakastettu kouluttaja, jonka koulutukset saavat vuodesta toiseen kiittävää palautetta inspiroivuudestaan ja konkreettisuudestaan. Katille on tärkeää, että jokaisen koulutuksen antia voi käyttää omassa työssä – ja on saadun palautteen mukaan onnistunut tässä erinomaisen hyvin.    Kati on strategiseen asiakaslähtöiseen viestintään erikoistuneen Valoria Oy:n toimitusjohtaja. Hän on toiminut urastaan 10 vuotta viestijänä erilaisissa organisaatioissa ja 10 vuotta asiakaslähtöisen viestinnän sanansaattajana, suunnittelijana, toteuttajana ja valmentajana. Hänen kokemusrepussaan on koko suomalaisen yhteiskunnan kirjo. 

Kaikki kouluttajan koulutukset Kati Keronen

Koulutuksen arviot

100 %

Tähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
1 tyytyväisyys
1x
0x
0x
0x
0x

Osta koulutus ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.