Reklamoijasta kantikseksi – näin vastaat vihaiselle asiakkaalle

Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
24 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Todistus
Rajaton käyttö

Mitä opit tässä koulutuksessa

Ota haastava tilanne haltuun ja käännä se voiton puolelle!

Opi seuraavia taitoja

Asiakastyössä hankalat tilanteet kulminoituvat usein yllättäen. Oma viestintä voi pelastaa kiukkuisen asiakkaan päivän, mutta se voi myös lisätä kierroksia – tahtomattamme. Miten tilanne otetaan haltuun ja käännetään mahdollisuudeksi syventää asiakassuhdetta?  

Miksi katsoa koulutus? 

  1. Saat keinoja kohdata asiakas hankalassa tilanteessa ja opit viestimään asiakaslähtöisesti 
  2. Saat mallin, jolla johtaa tilanne onnistuneesti maaliin 
  3. Osaat luoda viestinnällä entistäkin parempaa asiakaskokemusta 

Koulutus soveltuu kaikille, jotka viestivät työssään asiakkaille kirjallisesti tai suullisesti. 

Koulutuksen sisältö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Kati Keronen

Kati Keronen

Toimitusjohtaja & perustaja, Valoria Oy

Kati Keronen on sisältöstrategia-viitekehyksen suomalainen pioneeri ja palkittu tietokirjailija. Hän on pidetty kouluttaja ja sparraaja, joka löytää lue lisääolennaisen nopeasti ja innostaa ihmiset mukaan.  Sisältöjohtamisessa Kati uskoo kirkkaaseen suuntaan ja tavoitteelliseen, siilot ylittävään yhteistyöhön sekä siihen, että vähemmän on enemmän. Katin kokemusrepussa on koko suomalaisen yhteiskunnan kirjo julkishallinnosta järjestö-, B2B- ja B2C-liiketoimintaan. Kouluttajana hän on inspiroivaksi ja oivalluttavaksi kehuttu.  

Kaikki kouluttajan koulutukset Kati Keronen

Koulutuksen arviot

92 %

25 tyytyväisyys
16x
8x
1x
0x
0x

Margit S.

Pieniä, selviä asioita, jotka pitäisi tietää mutta unohtuvat kun ollaan hankalassa tilanteessa. Hyvin ja selkeästi esitetty.


Ulla A.

selkeä


Saikka Jussila

Hyvä aihe. Kouluttaja puhui välillä hieman epäselvästi, mutta selvisin :)

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.