Palvelusopimusten keskeiset sopimusehdot
Kouluttajana toimii Kaisa Fahllund
Pitkäkestoisten palvelusopimusten merkitys yrityselämässä on kasvanut ja niihin kohdistuu erilaisia odotuksia ja riskejä. Opi ennakoimaan sekä huomioimaan keskeisimmät ehdot! Koko kuvaus
Yhä useammin yritykset haluavat ostaa tarvitsemiaan asioita palveluna ja kumppanuuksien merkitys kasvaa sitä myötä. Palvelusopimukset ovat tyypillisesti luonteeltaan pitkäkestoisia ja siksi jo sopimuksia tehtäessä on pyrittävä ennakoimaan myös muutostarpeita. Sopimusta tehtäessä sekä myyjän että ostajan on myös pyrittävä varmistamaan, että sopimus tuo sopivissa määrin sekä turvaa että joustavuutta.
Tässä koulutuksessa käydään läpi esimerkkien valossa kaikkein olennaisimpia palvelusopimusten ehtoja. Koulutuksen jälkeen tiedät, mihin ehtoihin ainakin pitää kiinnittää erityistä huomiota, kun saat palvelusopimuksen kommentoitavaksesi.
Koulutus sopii palveluja myyville, niitä ostaville sekä IT-ammattilaisille, jotka työssään pääsevät tekemisiin palvelusopimusten kanssa.

Partner, Berggren Oy
Kaisa Fahllund johtaa Berggren Oy:ssä Legal, Brands & Designs -liiketoimintoja. Kaisalla on yli 20 vuoden kokemus erilaisten sopimusten laatimisesta ja neuvottelemisesta sekä sopimusriidoista.
90 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu