Palautekulttuurin kolme steppiä
Kouluttajana toimii Piia Raidén ja Mikko Kalliola
Mitkä ovat palautekulttuurin kolme askelta? Entä mitä tarkoittaa palautteen antamisen Motorola-malli?
Palauteen magiikan oppiminen voi olla yrityksenne paras kehittämisen työkalu. Parhaimmillaan hyvä palaute herättää oman arvoneutraalin arvion tilanteesta ja tämä oivallus yhdistettynä haluun kehittyä saa aikaiseksi pysyviä muutoksia. Tämän päivän palaute ei vyöry esimieheltä alaisille vaan perustuu tasa-arvoiseen dialogiin. Tämän vuoksi hyvä palaute on koko tiimin yhteinen lahja.
Koulutuksessa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miksi palautetta annetaan?
- Miten palaute saadaan konvertoitua muutokseksi?
- Miten palautteenanto tulee osaksi oppivaa organisaatiota?
Koulutus sopii kaikille tiimityötä tekeville.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 31 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Asiakkuusjohtaja, Aava & Bang
Piia Raidénilla on kokemusta yli 20 vuotta finanssialalta asiakkuuksien johtamisesta, tuloksellisesta myyntityöstä, myynnin johtamisesta, sekä paikallisjohtajan tehtävistä. Henkilöstöjohdon opinnot, sekä pedagoginen pätevyys tukevat työskentelyä myös usean vuoden ajan esimies- ja työyhteisövalmennusten toteuttajana, liiketoiminnan kehittäjänä, sekä työeläkeyhtiön työkykyjohtamisen kehityspäällikkönä.
Piian vahvuus on verkostojen luominen, yrityskulttuurin rakentaminen, liiketoiminnan kehittäminen ja asiakkaiden kokonaisvaltaisen, sisäisen sekä ulkoisen markkinointivahvuuden löytäminen. Tärkein onnistumisen mittari Piialla on asiakkaan kanssa yhdessä asetettujen tavoitteiden saavuttaminen kasvumarkkinoinnin keinoin. Piia vastaa myös Aava & Bangin toiminnasta Pirkanmaan alueella.

Luova johtaja, Aava & Bang Oy
Mikko Kalliola on vuosien varrella valmentanut satoja yrityksiä ja tiimejä huippuarvioin ja vaikuttavin tuloksin.
Puhetilaisuuksissa hän saa kiitosta omaperäisestä näkökulmasta, räjähtävästä energiasta ja ylitsepursuavasta huumorista. Hänen esiintymistään on luonnehdittu seuraavasti: "Jotain herätyskokouksen ja stand-up komiikan välillä. Tarinoita, joiden yhteys omaan työhön aukeaa ydinlatauksen voimalla!".
Puhetilaisuuksien lisäksi yli 20 vuoden markkinointikokemuksella Mikko on ollut mukana sadoissa myynnin ja markkinoinnin projekteissa, aina strategisesta suunnittelusta käytännön toteutukseen.
Mikko on tunnettu yhtenä Aava & Bang Oy:n perustajista ja luovana johtajana, Lilithin Kuolleistaherättäjänä, Speakersforumin puhujana, sekä TV:stä tuttuna reality-isänä.
74 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Paljon hyviä asioita tuotiin esille. Oliko jopa vähän liikaakin?
Kiva aihe jossa hyviä konkreettista esimerkkejä.
Mikon ääni laatu on välilä heikko, olisiko mikrofonin sijoitus tarkasteltava?
.