Osaamisen ennakointi tulevaisuudenkestävän organisaation rakentajana
Kouluttajana toimii Henna Ojala
Miten varmistaa yrityksen menestys nopeasti muuttuvassa maailmassa? Millaista osaamista henkilöstöltä vaaditaan tulevaisuudessa, ja mitä se tarkoittaa yrityksille. Koko kuvaus
Osaamisen ennakointi on tulevaisuudenkestävän organisaation edellytys.
Yhä nopeammin muuttuva maailma asettaa organisaatiot uuden haasteen eteen – miten ennakoida millaista osaamista, työemätaitoja ja kyvykkyyksiä henkilöstöltä vaaditaan tulevaisuudessa. Koska muutokset vaikuttavat toisinaan radikaalisti organisaatioiden toimintakykyyn, on välttämätöntä ennakoida osaamistarpeita ja valmistautua uusiin vaatimuksiin jo nyt.
Tämän herättelevän koulutuksen jälkeen tiedät:
- mitä on osaamisen ennakointi
- mitä osaamisen ennakointi tarkoittaa organisaatiolle
- millaisia asioita pitäisi ottaa huomioon ennakoinnissa
- miten rakentaa pohjaa osaamisen ennakoinnille
Koulutus soveltuu kaikille HR:n parissa työskenteleville, esihenkilöille ja liiketoiminnan johdolle.
Koulutuksen sisältö
8 oppituntia · 56min
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €
Henna Ojala
CEO, Muutostoimisto Tuleva
Henna on strategisen asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen johtamisen edelläkävijä. Hennan intohimona on auttaa ymmärtämään ja valjastamaan asiakas- ja … lue lisäätyöntekijäkokemuksen valtava potentiaali koko organisaation arkipäivän tekemistä. Henna on perehtynyt erityisesti siihen, miten muuttuvan maailman ennakoinnin avulla rakennetaan voittavia asiakaskokemuksia ja työntekijäkokemuksia sekä luodaan niiden avulla etumatkaa sekä luodaan niiden avulla etumatkaa ja johdetaan muutosta. Hennalla on monipuolinen kokemus kansainvälisten pörssiyhtiöiden, kasvuyritysten ja pk-sektorin yritysten johtajien, tiimien ja asiantuntijoiden sparrauksesta, kouluttamisesta ja mentoroinnista. Hennalla on kokemusta strategian tuloksekkaasta viemisestä käytäntöön, muutosjohtamisesta, sekä siilojen poistamisesta tiimien ja liiketoiminnan eri funktioiden välillä. Hän on työskennellyt myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun, brändinrakentamisen, palvelukehityksen ja osaamisen kehittämisen välimaastossa. Hennan suuntaa vahvasti katsetta tulevaisuuteen – miten toimintaympäristön muutokset muuttavat asiakaskokemusta ja työntekijäkokemusta, sekä miten yritykset voivat hyödyntää ennakointitietoa tulevaisuuden liiketoiminnan ja merkityksellisten kokemusten kehittämisessä jo nyt.
Koulutuksen arviot
75 %
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.