Näin tuotat aidosti asiakasta kiinnostavaa sisältöä
Kouluttajana toimii Emilia Vanhatapio
Sisältö, joka ei asiakastasi kiinnosta, on turhaa. Tässä koulutuksessa opit asiakasymmärryksestä ja siitä, kuinka se auttaa luomaan aidosti asiakkaallesi kiinnostavaa sisältöä. Koko kuvaus
Kohtaamme tänä päivänä valtavasti erilaisia viestejä ja sisältöjä eri kanavissa, jonka vuoksi massan joukosta erottuminen ja muistijäljen jättäminen on entistä vaikeampaa. Syvällinen ymmärrys asiakkaistasi ja heidän tarpeistaan on avain onnistumiseen myös sisältömarkkinoinnissa.
Mitä oikeastaan on hyvä sisältö? Kuinka varmistat, että tuottamasi sisällöt puhuttelevat oikeita kohderyhmiä? Miten päästä asiakkaan pään sisälle? Näihin kysymyksiin saat vastauksen sisältömarkkinoinnin asiantuntijalta Emilia Vanhatapiolta.
Miksi katsoa koulutus?
- Ymmärrät, miten pääset asiakkaan pään sisälle ja opit tuntemaan hänet paremmin.
- Opit, millaista on hyvä sisältö.
- Opit, mitä ostopolku tarkoittaa ja miten huomioit asiakkaan sen eri vaiheissa.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 26 min

Sisältömarkkinoinnin asiantuntija, Aava & Bang Oy
Emilia Vanhatapio työskentelee Aava & Bangilla sisältömarkkinoinnin asiantuntijana. Hän innostuu sykähdyttävistä sisällöistä ja timanttisista tarinoista, jotka onnistuvat puhuttelemaan asiakkaita ja heidän asiakkaitaan juuri oikealla tavalla - olipa kyseessä sitten isompi kokonaisuus tai yksittäinen sisältö aina blogikirjoituksista somepäivityksiin.
Emilialla on monien vuosien kokemus erilaisten sisältöjen suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä. Jokapäiväisessä työssään hän vastaa useiden eri alojen yritysten sisältömarkkinoinnista sekä rakentaa asiakkailleen sisältö- ja markkinointisuunnitelmia. Emilia innostuu suuresti valmentamisesta ja onkin ollut jakamassa parhaita salaisuuksiaan vaikuttavien ja tuloksia tuovien sisältöjen tekemiseen useille markkinoinnin tekijöille ja yrityksille.
92 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Tosi hyvä ja selkeä kokonaisuus
Erittäin hyvä ja juuri tällaista suunnitelmallista/tavoitteellista, teemoitettua, mitattavaa ja kohderyhmille lisäarvoa tuottavaa sisältömarkkinointia toivoisin myös omassa yrityksessämme!