Näin tuotat aidosti asiakasta kiinnostavaa sisältöä
Kouluttajana toimii Emilia Vanhatapio
Sisältö, joka ei asiakastasi kiinnosta, on turhaa. Tässä koulutuksessa opit asiakasymmärryksestä ja siitä, kuinka se auttaa luomaan aidosti asiakkaallesi kiinnostavaa sisältöä. Koko kuvaus
Kohtaamme tänä päivänä valtavasti erilaisia viestejä ja sisältöjä eri kanavissa, jonka vuoksi massan joukosta erottuminen ja muistijäljen jättäminen on entistä vaikeampaa. Syvällinen ymmärrys asiakkaistasi ja heidän tarpeistaan on avain onnistumiseen myös sisältömarkkinoinnissa.
Mitä oikeastaan on hyvä sisältö? Kuinka varmistat, että tuottamasi sisällöt puhuttelevat oikeita kohderyhmiä? Miten päästä asiakkaan pään sisälle? Näihin kysymyksiin saat vastauksen sisältömarkkinoinnin asiantuntijalta Emilia Vanhatapiolta.
Miksi katsoa koulutus?
- Ymmärrät, miten pääset asiakkaan pään sisälle ja opit tuntemaan hänet paremmin.
- Opit, millaista on hyvä sisältö.
- Opit, mitä ostopolku tarkoittaa ja miten huomioit asiakkaan sen eri vaiheissa.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 26min
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €
Emilia Vanhatapio
Sisältömarkkinoinnin asiantuntija, Aava & Bang Oy
Emilia Vanhatapio työskentelee Aava & Bangilla sisältömarkkinoinnin asiantuntijana. Hän innostuu sykähdyttävistä sisällöistä ja timanttisista … lue lisäätarinoista, jotka onnistuvat puhuttelemaan asiakkaita ja heidän asiakkaitaan juuri oikealla tavalla - olipa kyseessä sitten isompi kokonaisuus tai yksittäinen sisältö aina blogikirjoituksista somepäivityksiin. Emilialla on monien vuosien kokemus erilaisten sisältöjen suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä. Jokapäiväisessä työssään hän vastaa useiden eri alojen yritysten sisältömarkkinoinnista sekä rakentaa asiakkailleen sisältö- ja markkinointisuunnitelmia. Emilia innostuu suuresti valmentamisesta ja onkin ollut jakamassa parhaita salaisuuksiaan vaikuttavien ja tuloksia tuovien sisältöjen tekemiseen useille markkinoinnin tekijöille ja yrityksille.
Koulutuksen arviot
91 %
Erittäin hyvä ja juuri tällaista suunnitelmallista/tavoitteellista, teemoitettua, mitattavaa ja kohderyhmille lisäarvoa tuottavaa sisältömarkkinointia toivoisin myös omassa yrityksessämme!
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.