Näin saat mitattavia tuloksia markkinoinnilla
Kouluttajana toimii Hanna-Riikka Ilkka
Kuinka laadit markkinoinnin mittariston? Miten viestit tuloksista johtoryhmää kiinnostavalla tavalla?
Markkinointiako ei pysty mittaamaan? Markkinointia todellakin pystyy ja pitää mitata! Usein tiettyjen lähtötekijöiden puutteellisuus on esteenä mittariston rakentamiselle sekä tuloksien raportoimisille. Kun nämä saadaan ratkaistua, on mittaaminenkin paljon helpompaa.
Tämän koulutuksen avulla:
- Ymmärrät paremmin, mitkä lähtötekijät mahdollistavat markkinoinnin mitattavuuden.
- Opit rakentamaan markkinoinnille liiketoiminnasta johdetut tavoitteet sekä yksinkertaisen mittariston niiden toteutumisen seuraamiseksi.
- Opit perustelemaan markkinoinnin tuloksia ja vaikuttavuutta esimerkiksi johtoryhmälle tai toimitusjohtajalle.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 22 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Asiakkuusjohtaja, Aava & Bang Oy
Hanna-Riikka Ilkka (MBA) toimii asiakkuusjohtajana markkinointitoimisto Aava & Bangilla. Hänellä on 15 vuoden kokemus niin B2B kuin B2C -myynnistä ja markkinoinnista. Hanna-Riikka innostuu tuloksellisuudesta, asiakkaiden oivalluttamisesta sekä kasvumarkkinoinnista.
Omassa työssään Hanna-Riikka vastaa asikkaidensa markkinoinnin strategisesta tasosta ja sparraa päätyökseen niin markkinointipäälliköitä ja -johtajia kuin toimitusjohtajiakin liiketoiminnan strategian luomisessa sekä liiketoiminnan kasvattamisesta markkinoinnin avulla.
90 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Just hyvä ja selkeä.