Näin ostat sisältöjä toimistokumppanilta sujuvasti
Kouluttajana toimii Mikko Rindell
Sisällöntuotannon tarpeet vaihtelevat organisaation tilanteesta riippuen, mutta avaintekijä laadukkaiden sisältöjen tuotannossa riittävällä skaalalla on sujuva yhteistyö sisältökumppaneiden kanssa. Ota yhteistyö haltuun, ja vangitse kohderyhmäsi huomio. Koko kuvaus
Laadukkaiden (verkko)sisältöjen skaalautuva tuotanto yhdessä sisällöntuotantoon erikoistuneiden toimistojen kanssa on yksi yrityksen tärkeä kilpailuetutekijä 2020-luvulla. Sisältöjen perään eivät nykyään kuuluta enää ainoastaan markkinointitiimit, vaan niitä suorastaan vaativat myös myynti- ja asiakaspalvelutiimit.
Avaintekijä laadukkaiden sisältöjen tuotannossa riittävällä skaalalla on sujuva yhteistyö sisältökumppaneiden kanssa. Sisällölliset tarpeet vaihtelevat organisaation tilanteesta riippuen. Sisältöön erikoistuneita toimistoja puolestaan löytyy markkinoilta paljon erilaisia. Toiset tarjoavat laajan kirjon erilaisia sisällöntuotannon palveluita, toiset taas keskittyvät johonkin kapeampaan sisällölliseen erikoisosaamiseen.
Tämä koulutus…
- Auttaa ostamaan sisällöntuotannon palveluita sujuvasti miltä tahansa toimistolta.
- Tarjoaa perusteet hyvän yhteistyösuhteen luomiseen uuteen yhteistyökumppaniin.
- Auttaa parantamaan olemassa olevaa yhteistyötä nykyisen sisältökumppanisi kanssa.
Sisältö sopii erityisesti henkilöille, jotka vastaavat organisaation sisältömarkkinoinnin käynnistämisestä tai julkaisutoiminnan kasvattamisesta yhteistyökumppaneiden kanssa.

Founder & Data-driven Marketing Artist, Balanced Growth Boutique Oy
73 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Hieman vaikeasti selitetty suht simppeli asia. Tämä verrattuna esim kasvu hakkerointi osioon.