Näin konseptoit tuottavan viestintäkanavan
Kouluttajana toimii Laura Niemi
Oletko lanseeraamassa uutiskirjettä, verkkosivustoa, somekanavaa tai sidosryhmälehteä? Kaipaatko varmuutta siihen, että asiakkaat löytävät kanavan ja se houkuttelee heitä? Koko kuvaus
Tästä koulutuksesta saat työkaluja ja vinkkejä pitkäkestoisesti tuottavan viestintätuotteen tai -kanavan suunnitteluun sisältöjen näkökulmasta.
Koulutuksen avulla:
- Saat haltuusi lukuisissa organisaatioissa toimiviksi todetut työkalut siihen, että kanava ja sinne suunnitellut sisällöt puhuttelevat erilaisia asiakkaita juuri heidän tilanteissaan
- Varmistat sujuvan suunnittelun ja toteutuksen, jossa pääset keskittymään olennaiseen ja säästät aikaa laadusta tinkimättä
- Edesautat sitä, että viestintätyönne tuottaa entistä enemmän tulosta ja tukee toimintanne isoja tavoitteita.
Koulutus sopii kaikille viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka suunnittelevat, koordinoivat ja tuottavat sisältöjä verkkoon ja printtiin: esimerkiksi nettisivustoille, uutiskirjeisiin, sosiaaliseen mediaan, asiakaslehtiin tai verkkojulkaisuihin.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 20 min

strategi, Valoria Oy
Laura Niemi on valoisa viestinnän ja kirjoittamisen moniosaaja, joka auttaa työelämän kirjoittajia viestimään tehokkaasti ja asiakkaan parhaaksi käytännönläheisillä työkaluilla ja vinkeillä. Laura liputtaa vastaanottajaa puhuttelevien sisältöjen puolesta: tulosta syntyy, kun kohderyhmien tarpeet otetaan lähtökohdaksi kirjoittamiseen näkökulmista rakenteisiin ja sananvalintoihin. Laura toimii Valoria Oy:ssa strategina, kouluttajana ja sisällöntuottajana. Aiemmin hän on toiminut yli 10 vuotta menestyksellisesti viestinnän ja markkinoinnin kehittämistehtävissä niin korkeakoulusektorilla kuin pörssiyhtiömaailmassa sekä pitänyt asiantuntijakirjoittajille kielenhuollon koulutuksia.
80 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu