Näin kirjoitat tiedotteen, joka huomataan
Kouluttajana toimii Jaakko Kilpeläinen
Miten erotut tiedotemassasta ja varmistat, että viestisi menee läpi mediassa?
Uutistoimitus saa päivittäin jopa satoja tiedotteita. Toimittajat eivät ehdi lukea eivätkä edes avata niitä kaikkia. Kun kilpailu palstatilasta ja lähetysminuuteista on näin kovaa, tiedotteiden massasta erottuvat ne, jotka on laadittu taitavimmin. Eli miten?
Miksi katsoa tämä koulutus?
Tämä koulutus paljastaa, millainen tiedote ylittää median korkean uutiskynnyksen. Koulutus sopii sinulle, joka haluat oppia kirjoittamaan, otsikoimaan, ajoittamaan, kohdentamaan ja jakelemaan tiedotteen siten, että se palvelee uutistoimittajaa parhaalla mahdollisella tavalla. Näiden oppien avulla paitsi saat arvokasta, vaikuttavaa medianäkyvyyttä, myös opit kirjoittamaan mitä tahansa tekstiä entistä paremmin.
Koulutuksen sisältö
7 oppituntia · 49 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Viestinnän asiantuntija, viestintätoimisto Näkyy ja Kuuluu
Jaakko Kilpeläinen on työskennellyt muun muassa Suomen Journalistiliiton tiedottajana ja pyörittänyt omaa Näkyy ja Kuuluu -nimistä markkinointitoimistoa. Ennen markkinointiviestintään hurahtamistaan hänellä oli takanaan kymmenen vuoden ura lehti- ja radiotoimittajana. Näistä lähtökohdista Kilpeläinen avaa mediaviestinnän prosesseja sekä lähettäjän että vastaanottajan näkökulmasta.
75 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Käytännössä taas kiinnostava aihe. Luennoitsijan tyyli on hieman harmaa, jonkavuoksi täytyy "maltaa" keskittyä aiheeseen.