Näin kehität asiakasviestinnän äänensävyä

Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty

Kouluttajana toimii Laura Vuorio-Kuokka

Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
25 min

Rahat takaisin -takuu, Todistus, Rajaton käyttö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €

Mitä opit tässä koulutuksessa

Tahtomattaan töksäyttelevä asiakaspalvelu – miten äänensävyä voi kehittää kirjallisessa viestinnässä?

Muistamme hyvän palvelun – mutta erityisesti sen huonon palvelun. Rakennamme mielikuvaa organisaatiosta asiakaspalvelutilanteiden pohjalta. Hymyilevät kasvot, asiakkaan asiasta kiinnostunut ja ystävälliseen sävyyn puhuva organisaation edustaja jättää hyvän muistijäljen. Välinpitämätön ja ikävään sävyyn asiakasta puhutteleva henkilö sen sijaan rakentaa välinpitämätöntä ja etäistä kuvaa koko organisaatiosta.  

Asiakaspalvelutilanteet ovat jo usein siirtyneet tiski- ja puhelintilanteista monikanavaisiin kohtaamisisiin. Yhä useammin asiakkaan kanssa ollaan vuorovaikutuksessa kirjallisin keinoin. Kasvokkain taitava ja ystävällinen asiakaspalvelija saattaakin kirjoittaa töksäytteleviä ja tylyn tuntuisia sähköposteja. Miten äänensävy näkyy kirjallisissa asiakasviesteissä? Mitä väliä sillä on, miten asiakaskirje, sähköpostivastaus tai chat-vastaus on oikeastaan kirjoitettu? 

Miksi katsoa koulutus? 

  1. Oivallat, miksi äänensävyllä on merkitystä. 
  2. Kuulet, miten äänensävy kuuluu kirjallisessa viestinnässä ja miten sitä voi kehittää. 
  3. Saat 5 konkreettista vinkkiä, joilla saat säädettyä kirjallisen viestintäsi sävyä.  

Tämä koulutus avaa, miksi äänensävyllä on väliä myös kirjallisessa viestinnässä ja antaa vinkkejä siihen, miten asiakasviestinnän äänensävyä voi kehittää. Koulutus soveltuu kaikille asiakasviestejä kirjoittaville, jotka kaipaavat vinkkejä siihen, miten tekstuaaliset hymylihakset saadaan toimimaan! 

Koulutuksen sisältö

Näin kehität asiakasviestinnän äänensävyä
Koulutuksen kokonaiskesto
25 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Laura Vuorio-Kuokka

Laura Vuorio-Kuokka

Seniorikonsultti, valmentaja, viestintätoimisto Kaiku Helsinki

Laura on valmentanut kymmeniä yrityksiä ja julkishallinnon organisaatioita monikanavaisen asiakasviestinnän haltuunotossa. lue lisääHänen erityisosaamistaan on äänensävyn ja sosiaalisen median kehittäminen ja valmennus, niin asiakaspalvelun kuin muunkin vaikuttavan viestinnän näkökulmasta. 

Kaikki kouluttajan koulutukset Laura Vuorio-Kuokka

Koulutuksen arviot

82 %

Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
9 tyytyväisyys
Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
3x
Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
4x
Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
2x
Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
0x
Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
0x

Anne-Mari Rajala
Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty


Satu Yli-Pelkola
Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty

ok


Harri Juutilainen
Tähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyTähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.