Myynnin väärinymmärretyin sana: klousaaminen
Katsottavissa 1.9. astiKouluttajana toimii Kert Kenner
Käsite “klousaaminen” usein ymmärretään myynnissä väärin. Kyse ei ole asiakkaan painostamisesta ja päälle puskemisesta, vaan päätöksenteossa auttamisesta eri myyntiprosessin vaiheissa. Koko kuvaus
”Always be closing” on väittämä, joka on tullut kaikille myyntityötä tekeville tutuksi vuoden 1992 tehdystä elokuvasta ”Glengerry Glen Ross.” Elokuvassa Alec Baldwin esittää Blake-nimistä hahmoa, jonka tehtävänä on saada myyjäporukan tulokset uudelle tasolleen. Kuuluisassa puheessaan hän lanseeraa tekniikkansa A B C eli Always Be Closing. Elokuvan myötä sana klousaaminen on tullut jäädäkseen myynnin kehittämisen käsitteistöön.
Tässä koulutuksessa opit:
- Kuinka auttaa asiakasta päätöksissä
- Myyntiprosessin eri vaiheiden tukemisesta
- Myynnin menneen maailman, ja uuden ajan klousaamisen eron
Lisäksi valmennuksessa annetaan konkreettisia vinkkejä tarjouksen maaliin viemiseksi eri ostajapersoonien kanssa. Koulutus sopii kaikille myynnin ammattilaisille, sekä myyntitiimien esihenkilöille ja tiiminvetäjille.
Koulutuksen sisältö
4 oppituntia · 18 min

CEO, Kenner Company Oy
Kert Kenner on toiminut myynnin ja markkinoinnin kehittämisen parissa yli 20 vuotta. Hän on toimitusjohtajana Kenner Company Oy:ssä (www.kennerco.fi). Kertin intohimona on uuden ajan myynnin kehittäminen. Kert on valmentanut urallaan tuhansia yritysksiä eri toimialoilta saamaan aikaan parempia tuloksia. Kertin intohimona on erityisesti myyntikonseptien hiominen timanteiksi toimialasta ja koosta riippumatta. Jokainen myyntitiimi on johtajansa näköinen. Siksi Kert uskoo vahvasti myös myynnin johtamisrakenteiden, -tapojen ja -kulttuurin kehittämiseen. Kert valmentaa rakkaudesta lajiin, ja ympäri Suomea yli 200 valmennuksen vuosivauhdilla.
85 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
mielenkiintoinen koulutus ja asiallinen aihe
Selkeä
Mielenkiintoisia näkökohtia. Kiva nopea kurssi.