Myyjän kuuntelutaito

Saatavana myös pelkkänä äänenä

Mitä opit tässä koulutuksessa

Asiakaskokemus on kaiken A ja O. Asiakas on kuitenkin paljon muutakin, kuin pelkkä kuluttaja tai päättäjä. Inhimilliset tarpeet ja toiveet sinetöivät kovatkin diilit. Varmista siis, että kuuntelet, kohtaat ja tarjoat parempia ratkaisuja kuin kilpailija!

Vuorovaikutustaitojen tärkeimpiä osia on kuuntelu. Taito olla läsnä ja kuunnella aktiivisesti on erittäin tärkeä ominaisuus kenelle vain, mutta se korostuu erityisesti asiakastyössä. Kuuntelulla voidaan välittää tunnetta siitä, että toisen sanoma on tärkeää, sekä tarjota merkittävästi parempia ratkaisuja asiakkaan tarpeisiin.  

Tässä koulutuksessa opit kuuntelun eri tasoja ja saat työkaluja paremmaksi kuuntelijaksi kehittymiselle. Opit myös:  

  • Yleisiä dialogitaitoja  
  • Taitavan vuorovaikutuksen perustaa 
  • Keskustelukumppanin huomiointia  

Koulutus on suunnattu niille, joille sisäiset ja/tai ulkoiset vuorovaikutustilanteet ovat olennainen osa arkea ja jotka haluavat oppia niissä entistäkin taitavammiksi. Erityisesti koulutus sopii myyjille, ja muille asiakasrajapinnassa työskenteleville asiantuntijoille.

Koulutuksen sisältö

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Marianne Murto

Marianne Murto

Tiimivalmentaja/yrittäjä, Mind Me Solutions Oy

Marianne Murto on yrittäjä ja tiimivalmentaja, joka kouluttaa laajasti tiimityöhön liittyvistä aiheista kuten vuorovaikutustaidoista, luottamuksen lue lisäärakentamisesta ja johtajuudesta. Hänen taustansa tiimivalmennusten parissa on alkanut Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen koulutusohjelmasta ja nykyään hän työskentelee kyseisten teemojen parissa yrityksensä kautta. Marianne uskoo, että paremmat taidot yhdessä toimimiseen ovat elinehto työelämässä nyt ja tulevaisuudessa, kun tarve vuorovaikutukselle ja yhdessä ajattelulle korostuu entisestään. Näiden taitojen tulee siis olla kaikkien saatavilla aina koulutuksesta työelämään.  

Kaikki kouluttajan koulutukset Marianne Murto

Koulutuksen arviot

76 %

28 tyytyväisyys
8x
10x
6x
4x
0x

Teija K.

Selkeäsanainen ja innostava


Sirpa L.

Koulutus pisti miettimään omaa tekemistä toisen puhujan kuuntelun aikana.


Timo P.

Hyvä koulutus ja hyvin selkeästi ja rauhallisesti käyty löpi ne tärkeät asiat mitä pitäisi aina muistaa

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.
Oppituntien lukumäärä:
6
Koulutuksen kokonaiskesto:
40 min

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Todistus
Rajaton käyttö