Myyjän kuuntelutaito

Kouluttajana toimii  Marianne Murto

Sopii kuunteluun

Asiakaskokemus on kaiken A ja O. Asiakas on kuitenkin paljon muutakin, kuin pelkkä kuluttaja tai päättäjä. Inhimilliset tarpeet ja toiveet sinetöivät kovatkin diilit. Varmista siis, että kuuntelet, kohtaat ja tarjoat parempia ratkaisuja kuin kilpailija! Koko kuvaus

Kokonaispituus

40 min

Oppituntien lukumäärä

6

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Todistus
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Vuorovaikutustaitojen tärkeimpiä osia on kuuntelu. Taito olla läsnä ja kuunnella aktiivisesti on erittäin tärkeä ominaisuus kenelle vain, mutta se korostuu erityisesti asiakastyössä. Kuuntelulla voidaan välittää tunnetta siitä, että toisen sanoma on tärkeää, sekä tarjota merkittävästi parempia ratkaisuja asiakkaan tarpeisiin.  

Tässä koulutuksessa opit kuuntelun eri tasoja ja saat työkaluja paremmaksi kuuntelijaksi kehittymiselle. Opit myös:  

  • Yleisiä dialogitaitoja  
  • Taitavan vuorovaikutuksen perustaa 
  • Keskustelukumppanin huomiointia  

Koulutus on suunnattu niille, joille sisäiset ja/tai ulkoiset vuorovaikutustilanteet ovat olennainen osa arkea ja jotka haluavat oppia niissä entistäkin taitavammiksi. Erityisesti koulutus sopii myyjille, ja muille asiakasrajapinnassa työskenteleville asiantuntijoille.

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Marianne Murto

Tiimivalmentaja/yrittäjä, Mind Me Solutions Oy

Marianne Murto on yrittäjä ja tiimivalmentaja, joka kouluttaa laajasti tiimityöhön liittyvistä aiheista kuten vuorovaikutustaidoista, luottamuksen rakentamisesta ja johtajuudesta. Hänen taustansa tiimivalmennusten parissa on alkanut Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen koulutusohjelmasta ja nykyään hän työskentelee kyseisten teemojen parissa yrityksensä kautta. Marianne uskoo, että paremmat taidot yhdessä toimimiseen ovat elinehto työelämässä nyt ja tulevaisuudessa, kun tarve vuorovaikutukselle ja yhdessä ajattelulle korostuu entisestään. Näiden taitojen tulee siis olla kaikkien saatavilla aina koulutuksesta työelämään.  

Koulutuksen arviot

75 %

39 tyytyväisyys
11x
15x
7x
5x
1x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


Jarmo K.

lHYvä kouluttajan ulosanti ja sisältö


Terhi N.

todella hyvä. minua häiritsi että puhuja ei mielestäni katsonut kameraan vaan ylös akmeran. Voi olla että olen väärässä.


Jaakko A.

Tärkeä aihe asiakaspalvelutyössä, mutta mielestäni asiat olivat aika päivänselviä.

Usein kysytyt kysymykset
Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.

Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80%. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.

Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.

Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.

Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.