Myyjän kuuntelutaito
Kouluttajana toimii Marianne Murto
Asiakaskokemus on kaiken A ja O. Asiakas on kuitenkin paljon muutakin, kuin pelkkä kuluttaja tai päättäjä. Inhimilliset tarpeet ja toiveet sinetöivät kovatkin diilit. Varmista siis, että kuuntelet, kohtaat ja tarjoat parempia ratkaisuja kuin kilpailija! Koko kuvaus
Vuorovaikutustaitojen tärkeimpiä osia on kuuntelu. Taito olla läsnä ja kuunnella aktiivisesti on erittäin tärkeä ominaisuus kenelle vain, mutta se korostuu erityisesti asiakastyössä. Kuuntelulla voidaan välittää tunnetta siitä, että toisen sanoma on tärkeää, sekä tarjota merkittävästi parempia ratkaisuja asiakkaan tarpeisiin.
Tässä koulutuksessa opit kuuntelun eri tasoja ja saat työkaluja paremmaksi kuuntelijaksi kehittymiselle. Opit myös:
- Yleisiä dialogitaitoja
- Taitavan vuorovaikutuksen perustaa
- Keskustelukumppanin huomiointia
Koulutus on suunnattu niille, joille sisäiset ja/tai ulkoiset vuorovaikutustilanteet ovat olennainen osa arkea ja jotka haluavat oppia niissä entistäkin taitavammiksi. Erityisesti koulutus sopii myyjille, ja muille asiakasrajapinnassa työskenteleville asiantuntijoille.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 40min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Tiimivalmentaja/yrittäjä, mind me solutions oy
Marianne Murto on yrittäjä ja tiimivalmentaja, joka kouluttaa laajasti tiimityöhön liittyvistä aiheista kuten vuorovaikutustaidoista, luottamuksen … lue lisäärakentamisesta ja johtajuudesta. Hänen taustansa tiimivalmennusten parissa on alkanut Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen koulutusohjelmasta ja nykyään hän työskentelee kyseisten teemojen parissa yrityksensä kautta. Marianne uskoo, että paremmat taidot yhdessä toimimiseen ovat elinehto työelämässä nyt ja tulevaisuudessa, kun tarve vuorovaikutukselle ja yhdessä ajattelulle korostuu entisestään. Näiden taitojen tulee siis olla kaikkien saatavilla aina koulutuksesta työelämään.
Koulutuksen arviot
74 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
todella hyvä. minua häiritsi että puhuja ei mielestäni katsonut kameraan vaan ylös akmeran. Voi olla että olen väärässä.
Tärkeä aihe asiakaspalvelutyössä, mutta mielestäni asiat olivat aika päivänselviä.
Selkeäsanainen ja innostava