Myyjä! Tee asiakkaistasi onnellisia
Kouluttajana toimii Petra Ronkainen
B2b päättäjä ei muutu töihin mennessään robotiksi, vaan pöydän toisella puolella on aina ihminen. Myynnin pitäisikin siis olla aina ihmiseltä ihmiselle. Katso koulutus, ja liity inhimillisyyden vallankumoukseen. Koko kuvaus
Joku voisi sanoa, että teknologian ja digitalisaation myötä myyjiä ei kohta enää tarvita, mutta tämä ei pidä paikkaansa. Päinvastoin se hetki, kun myyjä kohdataan, on entistä merkityksellisempi. Silloin on erittäin tärkeää olla hereillä.
Inhimillisyyden vallankumous on tulossa ja vain asiakaskokemukseen panostamalla voi pärjätä kilpailussa. Tunteilla on merkitystä asiakkaan ostoprosessissa, ja 2020-luvun tärkein asia myyjän työssä on tunnetaitojen kehittäminen.
Tämä koulutus auttaa sinua keskittymään olennaiseen noissa hetkissä.
Tämä koulutus…
- auttaa sinua keskittymään myynnissä tunteisiin ja asiakaskokemukseen
- vahvistaa ylpeyttäsi myyjänä ja motivoi työssäsi
- auttaa tunnistamaan asiakkaan ostopolun vaiheet
- auttaa kehittämään asiakaskokemusta
Tämä koulutus sopii kaikille myyntityötä tekeville, sekä asiantuntijoille, joiden työnkuvaan on tulossa myynnillisiä tehtäviä. Lisäksi koulutus sopii myynnin johtajille, ja kaikille asiakaskokemuksesta kiinnostuneille
Koulutuksen sisältö
9 oppituntia · 51 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Yrittäjä, Triana Consulting Oy
Petralla on 25 vuoden kokemus asiakaspalvelusta, myynnistä ja markkinoinnista asiakasrajapinnasta kuluttaja- ja yritysasiakkaiden parista. Kokemusta on myös liiketoiminnan kehittämisestä, mutta arvokkainta ja opettavaisinta ovat olleet kohtaamiset asiakkaiden kanssa. Yrittäjänä hän auttaa muita yrityksiä kehittymään ja parantamaan näissä yrityksen tärkeimmissä toiminnoissa.
Petran missiona on muuttaa yritysten markkinointia ja myyntiä ihmisläheisemmäksi, rennommaksi ja rohkeammaksi sekä haastaa yrityksiä laittamaan asiakas vihdoin ykköseksi kaikessa toiminnassa – eikä vain puheissa!
83 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Mukava ja positiivinen. Kiva ajatus oli myös se, että pitää osata arvostaa itseään ja puhua asiakkaalle kuin ystävälle.
Hyvä koulutus, mutta vähän liian pitkä mielestäni.
Mielenkiintoinen, avaava ja herättävä koulutus. Kouluttaja toi asiat selkeästi esiin. Kiitos.