Miten syntyy viestintäkampanjan luova konsepti?
Kouluttajana toimii Vilja Vehkaoja
Aina ei vaan lähde. Vai lähtisikö sittenkin? Miten varmistetaan, että luova suunnittelu on mahdollista, & jalostetaan ideasilpusta toimiva konsepteja? Koko kuvaus
Viestintä on tehokasta, kun sen pohjana on tarkkaan mietitty luova konsepti. Mutta mitä luova suunnittelu edellyttää ja miten tiimistä saa irti parhaat ideat? Entä miten ideat jalostetaan konseptiksi, ja miten konsepti lopulta löytää muodon ja kanavat?
Tästä koulutuksessa…
- Saat konkreettisia keinoja luovaan suunnitteluun
- Opit uusia fasilitointikeinoja luovan suunnittelun tukemiseen
- Saat tukea toimivan konseptin valintaan ja ideoinnin eri vaiheisiin.
Tämä koulutus sopii kaikille viestinnän ja markkinoinnin sisältöjen parissa toimiville, sekä asiantuntijoille, joiden työhön liittyy konseptointia ja viestinnän suunnittelua.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 18min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Johtava viestintäkonsultti, viestintätoimisto drum
Vilja Vehkaoja on johtava viestintäkonsultti viestintätoimisto Drumissa ja entinen pitkän linjan uutistoimittaja. Vilja on tehnyt miltei 20 vuotta toimittajan työtä … lue lisääMTV:n uutisissa, Nelosen uutisissa, Ylellä sekä STT:ssä. Työ uutistoimitusten ytimessä on antanut aitiopaikan median murrokseen, mistä on valtavasti hyötyä myös markkinointiviestinnässä.
Koulutuksen arviot
93 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu