Miten saada asiakkaat puhumaan hyvää?
Kouluttajana toimii Antti Nevalainen
Esiinny vakuuttavasti vaikeissakin asiakastilanteissa, opi hillitsemään tunteet ja turvaudu retorisiin keinoihin. Tässä koulutuksessa opit, kuinka mahdollistetaan vihaisenkin asiakkaan palaaminen hymyssä suin palveluidesi pariin. Koko kuvaus
Haastavissa asiakastilanteissa asiakaspalvelijalla on monta mahdollisuutta ampua itseään jalkaan. Onneksi on myös yhtä monta tilaisuutta kääntää keskustelun suunta kohti onnistumista.
Tässä koulutuksessa opit:
- Keinoja välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia
- Tapoja valjastaa tunnetaitoja älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen
- Retorisia keinoja, joilla kääntää tulehtunut tilanne positiiviseksi asiakaskokemukseksi
Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille
Koulutuksen sisältö
4 oppituntia · 25min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Toimitusjohtaja, valmento oy
Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja … lue lisääsuurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.
Koulutuksen arviot
76 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Kouluttaja puhui hieman leipiintyneen oloisesti ja klangi oli besserwisser. Olen myös eri mieltä kouluttajan kanssa tästä: asiakaspalvelussa pitää pyytää anteeksi asiakkaalta vaikkei ole toiminut väärin (pahoittelu on eri juttu) JA että tulee toimia rooli päällä.