Miten saada asiakkaat puhumaan hyvää?
Kouluttajana toimii Antti Nevalainen
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €Mitä opit tässä koulutuksessa
Esiinny vakuuttavasti vaikeissakin asiakastilanteissa, opi hillitsemään tunteet ja turvaudu retorisiin keinoihin. Tässä koulutuksessa opit, kuinka mahdollistetaan vihaisenkin asiakkaan palaaminen hymyssä suin palveluidesi pariin.
Opi seuraavia taitoja
Haastavissa asiakastilanteissa asiakaspalvelijalla on monta mahdollisuutta ampua itseään jalkaan. Onneksi on myös yhtä monta tilaisuutta kääntää keskustelun suunta kohti onnistumista.
Tässä koulutuksessa opit:
- Keinoja välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia
- Tapoja valjastaa tunnetaitoja älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen
- Retorisia keinoja, joilla kääntää tulehtunut tilanne positiiviseksi asiakaskokemukseksi
Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille
Koulutuksen sisältö
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €
Antti Nevalainen
Toimitusjohtaja, Valmento Oy
Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja … lue lisääsuurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.
Koulutuksen arviot
86 %
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.