Miten saada asiakkaat puhumaan hyvää - vaikka ei menisi aina ihan putkeen

Saatavana myös pelkkänä äänenä Saatavana myös pelkkänä äänenä
Oppituntien lukumäärä:
4
Koulutuksen kokonaiskesto:
25 min

Rahat takaisin -takuu, Todistus, Rajaton käyttö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €

Mitä opit tässä koulutuksessa

Esiinny vakuuttavasti vaikeissakin asiakastilanteissa, opi hillitsemään tunteet ja turvaudu retorisiin keinoihin. Tässä koulutuksessa opit, kuinka mahdollistetaan vihaisenkin asiakkaan palaaminen hymyssä suin palveluidesi pariin.

Haastavissa asiakastilanteissa asiakaspalvelijalla on monta mahdollisuutta ampua itseään jalkaan. Onneksi on myös yhtä monta tilaisuutta kääntää keskustelun suunta kohti onnistumista. 
 

Tässä koulutuksessa opit:  
 

  • Keinoja välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia 

  • Tapoja valjastaa tunnetaitoja älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen  

  • Retorisia keinoja, joilla kääntää tulehtunut tilanne positiiviseksi asiakaskokemukseksi 
     

Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille 

Koulutuksen sisältö

Kaksi korvaa, yksi suu
Hyökkää kohti ongelmaa, älä ihmistä
Koulutuksen kokonaiskesto
25 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Antti Nevalainen

Antti Nevalainen

Toimitusjohtaja, Valmento Oy

Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja lue lisääsuurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.  

Kaikki kouluttajan koulutukset Antti Nevalainen

Kukaan ei ole vielä arvioinut tätä koulutusta


Osta koulutus ja anna siitä arvio ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.