Miten saada asiakkaat puhumaan hyvää?

Katsottavissa 1.9. asti

Kouluttajana toimii  Antti Nevalainen

Sopii kuunteluun

Esiinny vakuuttavasti vaikeissakin asiakastilanteissa, opi hillitsemään tunteet ja turvaudu retorisiin keinoihin. Tässä koulutuksessa opit, kuinka mahdollistetaan vihaisenkin asiakkaan palaaminen hymyssä suin palveluidesi pariin. Koko kuvaus

Kokonaispituus

25 min

Oppituntien lukumäärä

4

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Todistus
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Haastavissa asiakastilanteissa asiakaspalvelijalla on monta mahdollisuutta ampua itseään jalkaan. Onneksi on myös yhtä monta tilaisuutta kääntää keskustelun suunta kohti onnistumista. 

Tässä koulutuksessa opit:  

  • Keinoja välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia 
  • Tapoja valjastaa tunnetaitoja älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen  
  • Retorisia keinoja, joilla kääntää tulehtunut tilanne positiiviseksi asiakaskokemukseksi 
     

Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille 

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Antti Nevalainen

Toimitusjohtaja, Valmento Oy

Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja suurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.  

Koulutuksen arviot

76 %

9 tyytyväisyys
3x
3x
2x
0x
1x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


Tarja Gordienko

Kouluttaja puhui hieman leipiintyneen oloisesti ja klangi oli besserwisser. Olen myös eri mieltä kouluttajan kanssa tästä: asiakaspalvelussa pitää pyytää anteeksi asiakkaalta vaikkei ole toiminut väärin (pahoittelu on eri juttu) JA että tulee toimia rooli päällä.

Usein kysytyt kysymykset
Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.

Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80%. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.

Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.

Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.

Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.