Mitä on taitava asiakaspalvelu?
Kouluttajana toimii Antti Nevalainen
Mitä on taitava asiakaspalvelu? Mitä asiakas merkitsee, ja kuinka löydät itsesi asiakaspalvelijana?
Organisaation tuotteiden ja prosessien jälkeen jäljelle jää aina asiakasta palveleva ihminen - tehtävän tasosta riippumatta. Yksittäisellä asiakaspalvelijalla on suuri vaikutus kokonaiskuvaan, eikä ole merkityksetöntä, kuinka tämä ainutlaatuinen tyyppi toimii!
Tämän koulutuksen jälkeen tiedät:
- Mikä on ajatuksen voima, ja miten ajatuksia uudelleenohjelmoidaan?
- Teetkö vaikeissa tilanteissa yrityksellesi palveluksia, vai lisää tuhoa
- Miten toimia arvojen mukaan, firman hyväksi
Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 27min
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €
Antti Nevalainen
Toimitusjohtaja, Valmento Oy
Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja … lue lisääsuurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.
Koulutuksen arviot
87 %
Koulutus oli todella hyvä. Tuli paljon ajatuksia ja mietteitä asiakaspalvelutyöstä. Kouluttaja oli selkeä ja selvästi tiesi mistä puhui.
Selkeä ja käytännöllinen. Mielenkiinto pysyy hyvin mukana.
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.