Mitä on taitava asiakaspalvelu?
Katsottavissa 1.9. astiKouluttajana toimii Antti Nevalainen
Mitä on taitava asiakaspalvelu? Mitä asiakas merkitsee, ja kuinka löydät itsesi asiakaspalvelijana?
Organisaation tuotteiden ja prosessien jälkeen jäljelle jää aina asiakasta palveleva ihminen - tehtävän tasosta riippumatta. Yksittäisellä asiakaspalvelijalla on suuri vaikutus kokonaiskuvaan, eikä ole merkityksetöntä, kuinka tämä ainutlaatuinen tyyppi toimii!
Tämän koulutuksen jälkeen tiedät:
- Mikä on ajatuksen voima, ja miten ajatuksia uudelleenohjelmoidaan?
- Teetkö vaikeissa tilanteissa yrityksellesi palveluksia, vai lisää tuhoa
- Miten toimia arvojen mukaan, firman hyväksi
Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 27 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Toimitusjohtaja, Valmento Oy
Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja suurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.
86 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Koulutus oli todella hyvä. Tuli paljon ajatuksia ja mietteitä asiakaspalvelutyöstä. Kouluttaja oli selkeä ja selvästi tiesi mistä puhui.
Selkeä ja käytännöllinen. Mielenkiinto pysyy hyvin mukana.