Mitä on taitava asiakaspalvelu?

Saatavana myös pelkkänä äänenä Saatavana myös pelkkänä äänenä
Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
27 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Todistus
Rajaton käyttö

Mitä opit tässä koulutuksessa

Mitä on taitava asiakaspalvelu? Mitä asiakas merkitsee, ja kuinka löydät itsesi asiakaspalvelijana?

Organisaation tuotteiden ja prosessien jälkeen jäljelle jää aina asiakasta palveleva ihminen - tehtävän tasosta riippumatta. Yksittäisellä asiakaspalvelijalla on suuri vaikutus kokonaiskuvaan, eikä ole merkityksetöntä, kuinka tämä ainutlaatuinen tyyppi toimii!  

Tämän koulutuksen jälkeen tiedät:  

  • Mikä on ajatuksen voima, ja miten ajatuksia uudelleenohjelmoidaan? 
  • Teetkö vaikeissa tilanteissa yrityksellesi palveluksia, vai lisää tuhoa  
  • Miten toimia arvojen mukaan, firman hyväksi 

Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.  

Koulutuksen sisältö

Oletko roolimalli, vai varoittava esimerkki?
Vahvista taitoa, helpota kanssakäymistä
Koulutuksen kokonaiskesto
27 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Antti Nevalainen

Antti Nevalainen

Toimitusjohtaja, Valmento Oy

Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja lue lisääsuurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.  

Kaikki kouluttajan koulutukset Antti Nevalainen

Koulutuksen arviot

89 %

7 tyytyväisyys
5x
0x
2x
0x
0x

Sanna A.

Selkeä ja käytännöllinen. Mielenkiinto pysyy hyvin mukana.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.