Mitä on asiakaskokemusjohtajan työpöydällä juuri nyt?

Kouluttajana toimii  Ulla Jones

Vastaatko organisaatiosi asiakaskokemuksen kehittämisestä? Hienoa! Poimi tästä 3 ajankohtaista teemaa, joihin asiakaskokemuksen kehittämisessä tulisi keskittyä juuri nyt! Koko kuvaus

Kokonaispituus

27 min

Oppituntien lukumäärä

5

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Todistus
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Asiakaskokemus on monimerkityksellinen termi. Mitä asiakaskokemuksen johtaminen on käytännössä? Tässä koulutuksessa asiakaskokemusjohtaja Ulla Jones esittelee hänen työlistallaan olevat kehityskohteet ja avaa, miksi juuri näihin kannattaa nyt keskittyä.  

Ulla puhuu konkreettisella ja käytännönläheisellä tavalla siitä, mikä merkitys asiakaskokemuksen johtamisessa on: 

  • asiakaslähtöisellä kulttuurilla 
  • asiakasarvon mittaamisella 
  • Asiakaspoluilla. 

Koulutuksessaan Ulla avaa, kuinka kaikki nämä toteutetaan tavalla, joka lisää yrityksen sisäistä ymmärrystä asiakkaasta ja tuottaa arvoa palvelukehitykseen. Koulutus antaa uusia ajatuksia esimerkiksi asiakaskokemuksen, myynnin, markkinoinnin kuin tuotekehityksen parissa työskenteleville asiantuntijoille ja johtajille. 

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Ulla Jones

Strateginen muotoilija

Ulla Jones on strateginen muotoilija, podcaster ja coach, joka puhuu muotoiluajattelun ja asiakaslähtöisen kehittämisen puolesta. Ulla on työskennellyt tietoliikenne-, finanssi- ja elintarvikealalla asiakaskeskeisen palvelukehittämisen ja innovoinnin tehtävissä sekä palkittu palvelumuotoilun Vuoden Huiput- palkinnolla Omasairaalan palvelukonseptista. Ulla uskoo systeemiajatteluun ja on todennut, että alasta riippumatta, asiakaslähtöisen kehittämisen haasteet ovat kaikkialla samat. 

 

Ullalla on monialainen tausta, jossa yhdistyy muotoilu, ihmis- ja kauppatieteet. Ulla on tunnettu muotoiluajattelun ja palvelumuotoilun puolestapuhuja ja kouluttaja. Vapaa-ajallaan hän julkaisee muotoiluaiheista Things+ -podcastia sekä mentoroi ja coachaa aiheen parissa työskenteleviä ja aiheen pariin haluavia. 

Koulutuksen arviot

80 %

2 tyytyväisyys
0x
2x
0x
0x
0x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


ja lisää arvostelu ensimmäisenä.
Usein kysytyt kysymykset
Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.

Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80%. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.

Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.

Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.

Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.