Mitä on asiakaskokemusjohtajan työpöydällä juuri nyt?

Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
27 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Todistus
Rajaton käyttö

Mitä opit tässä koulutuksessa

Vastaatko organisaatiosi asiakaskokemuksen kehittämisestä? Hienoa! Poimi tästä 3 ajankohtaista teemaa, joihin asiakaskokemuksen kehittämisessä tulisi keskittyä juuri nyt!

Asiakaskokemus on monimerkityksellinen termi. Mitä asiakaskokemuksen johtaminen on käytännössä? Tässä koulutuksessa asiakaskokemusjohtaja Ulla Jones esittelee hänen työlistallaan olevat kehityskohteet ja avaa, miksi juuri näihin kannattaa nyt keskittyä.  

Ulla puhuu konkreettisella ja käytännönläheisellä tavalla siitä, mikä merkitys asiakaskokemuksen johtamisessa on: 

  • asiakaslähtöisellä kulttuurilla 
  • asiakasarvon mittaamisella 
  • Asiakaspoluilla. 

Koulutuksessaan Ulla avaa, kuinka kaikki nämä toteutetaan tavalla, joka lisää yrityksen sisäistä ymmärrystä asiakkaasta ja tuottaa arvoa palvelukehitykseen. Koulutus antaa uusia ajatuksia esimerkiksi asiakaskokemuksen, myynnin, markkinoinnin kuin tuotekehityksen parissa työskenteleville asiantuntijoille ja johtajille. 

Koulutuksen sisältö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Ulla Jones

Ulla Jones

Strateginen muotoilija

Ulla Jones on strateginen muotoilija, podcaster ja coach, joka puhuu muotoiluajattelun ja asiakaslähtöisen kehittämisen puolesta. Ulla on lue lisäätyöskennellyt tietoliikenne-, finanssi- ja elintarvikealalla asiakaskeskeisen palvelukehittämisen ja innovoinnin tehtävissä sekä palkittu palvelumuotoilun Vuoden Huiput- palkinnolla Omasairaalan palvelukonseptista. Ulla uskoo systeemiajatteluun ja on todennut, että alasta riippumatta, asiakaslähtöisen kehittämisen haasteet ovat kaikkialla samat.    Ullalla on monialainen tausta, jossa yhdistyy muotoilu, ihmis- ja kauppatieteet. Ulla on tunnettu muotoiluajattelun ja palvelumuotoilun puolestapuhuja ja kouluttaja. Vapaa-ajallaan hän julkaisee muotoiluaiheista Things+ -podcastia sekä mentoroi ja coachaa aiheen parissa työskenteleviä ja aiheen pariin haluavia. 

Kaikki kouluttajan koulutukset Ulla Jones

Koulutuksen arviot

80 %

1 tyytyväisyys
0x
1x
0x
0x
0x

ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.