Onnistunut asiakaskokemus läpi organisaation
Kouluttajana toimii Anna-Maija Tanninen
Mitä opit tässä koulutuksessa
Koulutus poistuu Seduosta 1.2. Katso koulutus ennen sitä!
Opi seuraavia taitoja
Koulutuksessa perehdymme siihen, miten tuotetaan tavoiteltu asiakaskokemus läpi koko organisaation. Koulutuksen tavoitteena on luoda ymmärrys asiakaskokemuksen johtamisen keskeisistä osa-alueista ja siitä, mitä onnistuneeseen asiakaskokemusohjelman jalkautukseen kuuluu. Miten luodaan raamit, joiden sisällä koko organisaatio asiakaspalvelijoista asiantuntijoihin tuottaa brändin mukaisen asiakaskokemuksen joka kohtaamispisteessä?
Miksi katsoa koulutus?
- Tiedät mistä vaiheista onnistunut asiakaskokemuksen johtaminen koostuu.
- Opit miten asiakaskokemuksesta tehdään tavoitteellista.
- Tunnistat tyypillisen asiakaskokemuksen kehittämispolun tavoitteista arjen toimintamalleihin.
- Saat välineitä ja ideoita, miten tehdä asiakaskokemuksesta konkreettista henkilöstötasolla.
- Opit uutta ja parhaita käytäntöjä, joita voit viedä arkeen omassa organisaatiossasi.
Koulutus on tarkoitettu asiakaskokemuksen johtajille, kehittäjille ja asiantuntijoille, joiden tavoitteena on viedä oman organisaation asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja varmistaa asiakaskokemuksen onnistuminen koko organisaatiossa.
Koulutuksen sisältö
Onnistuneen asiakaskokemuksen luominen ja johtaminen
Yhteenveto ja kertauskysely
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €
Anna-Maija Tanninen
asiakaskokemuksen seniorasiantuntija ja partneri, Futurelab Finland
Anna-Maija on asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilainen ja hänellä on yli 10 vuoden kokemus asiakaskokemuksen kehittämisestä erityisesti B2B sektorilla (mm. KONE … lue lisääasiakaskokemuspäällikkö 2012-2018). Futurelabilla Anna-Maija on tukenut mm. suuria suomalaisia teollisuusalan yrityksiä asiakaskokemuksen kehittämisessä mm. asiakaskokemuksen strategian, mittaamisen, asiakaslupausten ja tuotteistamisen näkökulmista. Anna-Maijan vahvuuksia ovat käytännönläheinen lähestyminen asiakaskokemuksen kehittämiseen. Lisäksi Anna-Maijalla on pitkä tausta muutoksenhallinnan ja strategiatyön konsultoinnissa, joten hän lähestyy asiakaskokemusta johtamisen, kulttuurin ja toimintamallien muutoksen kautta.
Koulutuksen arviot
73 %
Paljon painavaa asiaa.
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €