Lasijyrkänteen reunalta mainekriisiin

Kouluttajana toimii  Tero Kekki

Sopii kuunteluun

Mitä lasijyrkänne-ilmiö tarkoittaa, ja mitkä olosuhteet mahdollistavat sen?

145,00 € sisältää ALV:n

Kokonaispituus

12 min

Oppituntien lukumäärä

6

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Viime vuosina paljon pinnalla olleet erityisesti naisjohtajien henkilökohtaiset mainekriisit selittyvät usein lasijyrkänne-ilmiöllä. Tämä koulutus kertoo, mitä tämä ilmiö tarkoittaa kolmen esimerkkitapauksen kautta.  
 

Koulutus käsittelee seuraavia kysymyksiä: 

  • Mistä kriisit lähtevät liikkeelle, miten ne eskaloituvat ja miten ne päättyvät? 

  • Millaisia yhtäläisyyksiä erilaisilla henkilökohtaisilla mainekriiseillä on? 

  • Mitä me voimme näistä kriiseistä oppia? Olisivatko jotkin aikamme tunnetuimmista kotimaisista henkilökohtaisista mainekriiseistä olleet vältettävissä?  
     

Koulutus sopii erityisesti johtamisen, viestinnän tai markkinoinnin ammattilaisille. 

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Tero Kekki

Viestinnän suunnittelija, partneri, viestintätoimisto drum

Tero on Drumin partneri ja yksi perustajista. Hän työskenteli 20 vuotta MTV3:n uutispäällikkönä, toimittajana sekä Aasian ja Afrikan kirjeenvaihtajana. lue lisääNykyisin Tero paiskii töitä Drumissa viestinnän suunnittelijana pääasiassa yhteiskunnallisen viestinnän, vaikuttajaviestinnän ja suhdetoiminnan parissa. Vapaa-aikana hän viihtyy perheen, golfin sekä hyvän viinin ja ruuan äärellä. 

Kukaan ei ole vielä arvioinut tätä koulutusta


Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


ja anna siitä arvio ensimmäisenä.