Kuinka onnistunut myyntitilanne rakennetaan?

Sisältää kirjaotteen

Kouluttajana toimii  Petteri Niemi

Asiantuntija on usein paras henkilö myymään asiantuntijapalveluita, mutta myyntitilanne saattaa tuntua asiantuntijasta jännittävältä tai haastavalta. Ota haltuun kuusi myyntitilanteen rakentamisen askelta ja onnistu asiantuntijamyynnissä! Koko kuvaus

Kokonaispituus

37 min

Oppituntien lukumäärä

8

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Todistus
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Kuinka ohjaat myyntitilanteen luontevasti kohti toimeksiantoa? 

Asiantuntija on usein paras henkilö myymään asiantuntijapalvelua, koska luottamus syntyy nimenomaan asiantuntijan ja asiakkaan välille. Tämän koulutuksen jälkeen tiedät, myyntitilanne rakennetaan niin, että se ohjaa asiakasta luonnollisesti ja eettisesti kohti toimeksiantoa. Selkeästi raamitettu myyntitilanne auttaa sinua saavuttamaan parempia myyntituloksia ja tyytyväisiä asiakkaita. 

Miksi katsoa koulutus? 

  • Saat toimivan kehikon myyntitilanteiden rakentamiselle, mikä lievittää myynnistä koituvaa jännitystä. 
  • Tiedostat myyntitapaamisten suurimmat sudenkuopat.  
  • Tiedät, mitä sinun tulee tehdä ensimmäisenä, jotta myyntitilanne lähtee oikeille raiteille. 

Koulutus soveltuu erityisen hyvin asiantuntijoille, jotka haluavat parantaa myyntituloksiaan sekä haluavat selkeän kehikon myyntitilanteille. Myös asiantuntijoiden myyntiä ohjaavat esimiehet saavat koulutuksesta hyviä vinkkejä siihen, kuinka asiantuntijamyyntiä kehitetään. 

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Petteri Niemi

OTM, KTM, Petteri Niemi Consulting

Petteri Niemi on juristi, ekonomi ja yrittäjä.  

 

Liiketoimintani tarkoituksena on löytää parhaat ratkaisut asiakashankinnan haasteisiin ja tarjota ne palveluina asiantuntijayrityksille, jotka haluavat menestyä. Haluan olla mukana tekemässä uudenlaista asiantuntijapalveluiden myyntiä ja markkinointia, joka on digitaalista, asiakaskeskeistä ja eettistä. 

 

Esiintyminen, kommunikaatio ja vaikuttaminen ovat lähellä sydäntäni. Uskon, että nämä taidot erottelevat parhaat asiantuntijat massasta tulevaisuudessa. 

Koulutuksen arviot

78 %

26 tyytyväisyys
7x
12x
5x
2x
0x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


Juha T.

Hyvä selkeä ja konkreettisilla simerkeillä täydennetty.


Aki P.

Sekeä ja hyvä, sekä sopivan pituinen.
Hiukan joutuu soveltamaan, koska on eroja lähestyykö asiakas meitä vai me asiakasta.
Nykyiseen osaamiseeni, ehkä ei niin hyödyllinen, mutta todella hyödyllinen uran alkutaipaleelle.


Pasi H.

Itselle hyvin osuva peruskoulutus. Loogisesti etenevä. Asiakas tulee huomoitua erityisesti asiantuntijan roolissa. Ero puhtaasti tilanteessa myymiseen.

Usein kysytyt kysymykset
Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.

Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80%. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.

Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.

Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.

Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.