Kuinka luot onnistuneen vaikuttajakampanjan?

Kouluttajana toimii  Tuukka Kervinen ja Jere Pesonen

Sopii kuunteluun

Perinteinen markkinointi hukkuu herkästi sisältötsunamiin. Pinnalla pysyvät konseptit, jotka kiinnostavat aidosti kuluttajaa. Markkinoi siis niiden kanavissa, joita kohderyhmäsi jo seuraavat oma-aloitteisesti. Koko kuvaus

145,00 € sisältää ALV:n

Kokonaispituus

20 min

Oppituntien lukumäärä

9

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Todistus
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Muutama vuosi sitten tämä koulutus olisi ollut ehkä hyödytön, mutta nykyään on lähes mahdotonta rakentaa brändiä ilman vaikuttajamarkkinointia. Vaikuttajamarkkinointi on tällä hetkellä markkinoinnin tärkeimpiä kulmakiviä. Se, keitä vaikuttajat ovat, mistä heitä löytää ja miten heitä käytetään voi aiheuttaa kuitenkin harmaita hiuksia.  

Tämän koulutuksen aikana opit:  

  • Kuinka luodaan onnistunut vaikuttajakampanja 
  • Miten hyödynnetään vaikuttajien voimaa omien palveluidesi tai tuotteidesi myynnissä  
  • Tiedät, kuinka taklaat yleisimmät virheet vaikuttajamarkkinoinnissa 

Tämä koulutus sopii kaikille markkinoinnin tai viestinnän parissa työskenteleville, jotka haluavat perustiedot vaikuttajamarkkinoinnista. 

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Tuukka Kervinen

Account manager, hypement

Hypement on vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut toimisto, jossa tiedetään kuinka tehdä tehokasta ja vaikuttavaa vaikuttajamarkkinointia. Hypementillä on lue lisääkattava vaikuttajaverkosto, ja alansa parhaat työkalut ja tekijät. Vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaiset Tuukka Kervinen ja Jere Pesonen kertovat sinulle, kuinka luot toimivan vaikuttajakonseptin, valitset parhaan vaikuttajan firmallesi ja seuraat kampanjan toteutumista.   


Jere Pesonen

Brand & concept designer, hypement

Hypement on vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut toimisto, jossa tiedetään kuinka tehdä tehokasta ja vaikuttavaa vaikuttajamarkkinointia. Hypementillä on lue lisääkattava vaikuttajaverkosto, ja alansa parhaat työkalut ja tekijät. Vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaiset Tuukka Kervinen ja Jere Pesonen kertovat sinulle, kuinka luot toimivan vaikuttajakonseptin, valitset parhaan vaikuttajan firmallesi ja seuraat kampanjan toteutumista.   

Koulutuksen arviot

91 %

7 tyytyväisyys
4x
3x
0x
0x
0x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


Tiina R.

Selkeä kokonaisuus, napakka mutta samalla kattava.


Ville Ferm

Aihe on todella kiinnostava ja koulutuksen sisältö itsessään hyvä. Tässä kuitenkin artikulaation merkitys korostui todella paljon verrattuna aikaisempiin kouluttajiin.

Usein kysytyt kysymykset
Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.

Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.

Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.

Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.

Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.