Kuinka luot onnistuneen asiakaskokemuksen läpi organisaation?

Oppituntien lukumäärä:
7
Koulutuksen kokonaiskesto:
39 min

Rahat takaisin -takuu, Todistus, Rajaton käyttö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €

Mitä opit tässä koulutuksessa

Tunne asiakaskokemuksen johtamisen kulmakivet, tee asiakaskokemuksesta tavoitteellista ja muuta tavoitteet konkreettiseksi arjen toiminnaksi!

Tässä koulutuksessa opit seuraavat taidot

Asiakasymmärrys Asiakaskokemus

Koulutuksessa perehdymme siihen, miten tuotetaan tavoiteltu asiakaskokemus läpi koko organisaation. Koulutuksen tavoitteena on luoda ymmärrys asiakaskokemuksen johtamisen keskeisistä osa-alueista ja siitä, mitä onnistuneeseen asiakaskokemusohjelman jalkautukseen kuuluu. Miten luodaan raamit, joiden sisällä koko organisaatio asiakaspalvelijoista asiantuntijoihin tuottaa brändin mukaisen asiakaskokemuksen joka kohtaamispisteessä? 

Miksi katsoa koulutus? 

  1. Tiedät mistä vaiheista onnistunut asiakaskokemuksen johtaminen koostuu. 
  2. Opit miten asiakaskokemuksesta tehdään tavoitteellista. 
  3. Tunnistat tyypillisen asiakaskokemuksen kehittämispolun tavoitteista arjen toimintamalleihin. 
  4. Saat välineitä ja ideoita, miten tehdä asiakaskokemuksesta konkreettista henkilöstötasolla. 
  5. Opit uutta ja parhaita käytäntöjä, joita voit viedä arkeen omassa organisaatiossasi. 

Koulutus on tarkoitettu asiakaskokemuksen johtajille, kehittäjille ja asiantuntijoille, joiden tavoitteena on viedä oman organisaation asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja varmistaa asiakaskokemuksen onnistuminen koko organisaatiossa.  

Koulutuksen sisältö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Anna-Maija Tanninen

Anna-Maija Tanninen

asiakaskokemuksen seniorasiantuntija ja partneri, Futurelab Finland

Anna-Maija on asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilainen ja hänellä on yli 10 vuoden kokemus asiakaskokemuksen kehittämisestä erityisesti B2B sektorilla (mm. KONE lue lisääasiakaskokemuspäällikkö 2012-2018). Futurelabilla Anna-Maija on tukenut mm. suuria suomalaisia teollisuusalan yrityksiä asiakaskokemuksen kehittämisessä mm. asiakaskokemuksen strategian, mittaamisen, asiakaslupausten ja tuotteistamisen näkökulmista. Anna-Maijan vahvuuksia ovat käytännönläheinen lähestyminen asiakaskokemuksen kehittämiseen. Lisäksi Anna-Maijalla on pitkä tausta muutoksenhallinnan ja strategiatyön konsultoinnissa, joten hän lähestyy asiakaskokemusta johtamisen, kulttuurin ja toimintamallien muutoksen kautta.  

Kaikki kouluttajan koulutukset Anna-Maija Tanninen

Koulutuksen arviot

100 %

Tähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
1 tyytyväisyys
1x
0x
0x
0x
0x

Osta koulutus ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.