Etusivu

Henna Ojala

Henna Ojala

CEO, Muutostoimisto Tuleva

Henna on strategisen asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen johtamisen edelläkävijä. Hennan intohimona on auttaa ymmärtämään ja valjastamaan asiakas- ja työntekijäkokemuksen valtava potentiaali koko organisaation arkipäivän tekemistä. Henna on perehtynyt erityisesti siihen, miten muuttuvan maailman ennakoinnin avulla rakennetaan voittavia asiakaskokemuksia ja työntekijäkokemuksia sekä luodaan niiden avulla etumatkaa sekä luodaan niiden avulla etumatkaa ja johdetaan muutosta.  

 

 

Hennalla on monipuolinen kokemus kansainvälisten pörssiyhtiöiden, kasvuyritysten ja pk-sektorin yritysten johtajien, tiimien ja asiantuntijoiden sparrauksesta, kouluttamisesta ja mentoroinnista. Hennalla on kokemusta strategian tuloksekkaasta viemisestä käytäntöön, muutosjohtamisesta, sekä siilojen poistamisesta tiimien ja liiketoiminnan eri funktioiden välillä. Hän on työskennellyt myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun, brändinrakentamisen, palvelukehityksen ja osaamisen kehittämisen välimaastossa. Hennan suuntaa vahvasti katsetta tulevaisuuteen – miten toimintaympäristön muutokset muuttavat asiakaskokemusta ja työntekijäkokemusta, sekä miten yritykset voivat hyödyntää ennakointitietoa tulevaisuuden liiketoiminnan ja merkityksellisten kokemusten kehittämisessä jo nyt.

Kouluttajan koulutukset

Tällä kouluttajalla ei ole koulutuksia