Rakenna myyntiä tukeva kulttuuri
Kouluttajana toimii Minna Ruusuvuori
Mitä täytyy tehdä ennen huippuunsa viritettyjen Key Account -toimenpiteiden suunnittelua? Tehdä pohjatyöt ja rakentaa asiakkuusjohtamista tukeva kulttuuri! Koko kuvaus
Key Account -ajattelua tukevan yrityksen kulttuuri on asiakaskeskeinen. Tälläisissä yrityksissä ymmärretään asiakkuuksien elinkaaren arvon merkitys liiketoiminnan menestystekijänä ja panostetaan avainasiakkuuksien kasvuun, kehittämiseen ja laadukkaaseen ylläpitoon yhteisen avainasiakasohjelman kautta.
Key Account -myyntiä tukeva kulttuuri ei synny sattumalta: asiakkuuksien kasvuun panostaminen lähtee ylimmän johdon strategisista valinnoista. Se jalkautuu asiakkuuksista vastaavan organisaation kautta koko organisaation toimintaan kaikkien yhteisenä fokusalueena.
Tässä koulutuksessa kuulet, millainen organisaatio ja millaiset toimintatavat tukevat Key Account -myyntiä. Opit koulutuksessa esimerkiksi:
- millainen on KA-myyntiä tukeva kulttuuri ja johtamistapa
- mitkä ovat systemaattisen ja proaktiivisen KAM-organisaation ominaispiirteet
- mitä resursseja KA-myynnin tukemiseksi tarvitaan
Koulutuksen sisältö
4 oppituntia · 17 min

Chief Sales & Marketing Officer, Houston Inc.
Minulla on takana noin 20 vuotta vaativissa myynnin ja markkinoinnin tehtävissä erilaisista digitalisaatio-, ohjelmisto- kuin palveluyrityksistäkin.
Johdan merkityksellisyyteen pohjaten, tavoitteellisella ajattelutavalla yhdistäen sydämen ja pään, tunteet ja järjen. Uskon voimakkaasti, että avain menestykseen on valita joukkueeseen oikeat ihmiset ja tukea heitä menestymään. Tiimillä, joka on täynnä onnellisia ja motivoituneita ihmisiä, voi valloittaa vaikka maailman – ja rakentaa hyviä menestyviä yrityksiä.
Sydämeni lyö myynnin ja markkinoinnin lisäksi asiakaskokemukselle Koska aihe on lähellä sydäntäni, olen antanut aiheelle viime vuosina paljon aikaa. Taustalla onkin tutkimus Jyväskylän yliopistoon hyvän asiakaskokemuksen anatomiasta yritysten välisessä liiketoiminnassa. Lisätietoa, tutkimusdokumentaatio ja tulokset löytyvät osoitteesta www.asiakaskokemusb2b.fi
Ihmisenä minua kuvataan usein positiivisena, energisenä ja päättäväisenä. Sally Hogsheadin Howtofascinate.com mukaan olen The People’s Champion. Myers-Briggs Personality -tyypiltäni olen ENTJ.
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Olipa mielen kiintoinen