Miten ja mitä mittaat asiakkuuksistasi?
Kouluttajana toimii Jani Ojala
Miten määrittelet oikeat mittarit KA-myynnille? Miten personoit KA-menetelmiä eri asiakkuustasoille?
Miksi asiakkaan “pöhinää” kannattaa mitata? Miten KA-myyntitavoitteita kannattaa palastella? Mitä on hyvä ymmärtää KA-myynnin sisäisistä ja ulkoisista mittareista?
Saat tästä koulutuksesta konkreettisia vinkkejä, miten KA-myyntiä mittaroidaan ja personoidaan. Myynnin Personal Trainer Jani Ojala käy läpi keskeisimmät sudenkuopat ja kuntoon laitettavat asiat. Koulutuksen päätteeksi ymmärrät, miten KA-myynnin mittarit kannattaa suunnitella ja millaisia menetelmitä kannattaa kohdistaa eri tason asiakkuuksiin.
Koulutus sopii kaikille Key Account -myynnin ja sen kehittämisen parissa työskenteleville asiantuntijoille.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 23min

Sales & marketing director, partner, new business office
Jani toimii Sales & Marketing Directorina ja partnerina myynnin konsultointiin ja myyntiprosessin ulkoistamiseen erikoistuneessa New Business Officessa. Janilla on 20 … lue lisäävuoden kokemus myynnistä ja sen johtamisesta: kaikki ovelta ovelle -myynnistä kansainväliseen kauppaan on koettu. Kaikki Janin koulutuksissa saarnattu perustuu 99% käytännön kokemuksiin. Janin teesejä ovat: “Ainoastaan teoriaan keskittyminen on pelokkaita varten” ja “Ratkaisumyynti on asiakkaan auttamista kohti oikeita ratkaisuita”.
Koulutuksen arviot
100 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu