Onnistu asiakasjohtajana
Kouluttajana toimii Mika Rautiainen
Osaatko johtaa asiakkuuksia tehokkaasti? Entä ymmärrätkö oman toiminasi vaikutusta asiakkuuksien kasvattamisessa, suojelemisessa sekä ylläpitämisessä? Koko kuvaus
Asiakkuuksien johtamista verrataan syystäkin maanviljelyyn. Asiakkuusjohtajan on aina oltava edellä asiakasta, suunniteltava omat liikkeensä ennen kuin asiakas edes osaa odottaa palveluntarjoajalta panostusta, sekä huomioitava ulkopuoliset tekijät, kuten kilpailijat ja markkinan muutokset.
Koulutuksen tarkoituksena on haastaa Key Account Manager, tai mikä ikinä tittelisi olisikaan, ajattelemaan omaa työtä ja käyttämääsi aikaa uudelleen. Käytätkö aikaasi tulipalojen sammutteluun vai systemaattiseen asiakkuutta kasvattavaan työhön? Jos tiedät osaavasi hoitaa ja kasvattaa sinulle nimettyjä asiakkuuksia itse, ilman tarvetta uusista ajatuksista tai näkökulmista, ei tämä koulutus ole sinua varten. Jos taas haluat oivaltaa jotain uutta asiakkuuksien kasvattamisesta, suojelemisesta tai ylläpitämisestä, kannattaa osallistua tähän koulutukseen!
Tämä koulutus on tarkoitettu kaikille asiakkuuksien johtamisen tai kasvattamisen parissa toimijoille.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 25 min

Founder, CEO, Funnel 2.0 Oy
Mika Rautiainen on tutkimus- ja konsulttitalo Funnel 2.0 Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja. Hänellä on yli 20 vuoden monipuolinen kokemus myynnin johtamisesta sekä valmentamisesta, liiketoiminnan kehittämisestä, B2B-asiakaskokemuksesta ja B2B-asiakasymmärryksestä. Mika on perehtynyt asiakasymmärryksen hyödyntämiseen myynnissä ja asiakkuuksien johtamisessa. Valmennuksissaan hän ei halua opettaa, vaan pyrkii oivalluttamaan osallistujat tarkastelemaan tuttujakin teemoja uusista näkökulmista.
95 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu