Johda asiakaskokemuksen tunnelmaa
Kouluttajana toimii Marjo Rantanen
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €Mitä opit tässä koulutuksessa
Kuinka huomioit tunteet asiakaskokemuksessa? Miten menestyt johtamalla tunnelmaa?
Opi seuraavia taitoja
Hyvä tunnelma saa asiakkaat viihtymään ja suosittelemaan. Huono tunnelma taas kääntää ihmiset helposti toisiaan vastaan ja saa asiakkaat katoamaan. Jokaisella yrityksen työntekijällä on vastuu tunnelmasta, joka tarttuu niin asiakkaisiin kuin yhteistyökumppaneihin. Tunnelma on myös jatkuvassa muutoksessa, ja siihen liittyvät haasteet työllistävät koko henkilöstöä. Tässä koulutuksessa pääset ketterästi asiakaskokemukseen uudella kulmalla. Saat käytännön vinkkejä, miten johtaa asiakaskokemusta ja sen tunnelmaa mistä tahansa roolista ja missä tahansa tilanteessa.
Tämän koulutuksen jälkeen tiedät:
- Miten saat asiakkaat viihtymään ja suosittelemaan
- Mitä kaikkea pitää johtaa, kun haluat johtaa tunnelmaa
- Miksi tunnelma on kaikille erilainen
- Miten löydät omat persoonalliset vahvuutesi ja oman tyylisi
- Miten kohtaat vaikean tai haastavan yhteistyökumppanin
Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat ymmärtää asiakkaita paremmin ja onnistua luomaan ikimuistoisia asiakaskohtaamisia. Koulutus on hyvä työkalu paitsi myyjille ja asiakaspalvelijoille, myös suunnittelijoille, asiantuntijoille ja esimiehille. Koulutus sopii myös viestinnän ammattilaisille, jotka haluavat hyödyntää hyvää tunnelmaa elementtinä somessa ja yritysviestinnässä.
Koulutuksen sisältö
Asiakaskokemuksen ja hyvän tunnelman elementit
Asiakaskohtaamiset ja tunnelma
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €
Marjo Rantanen
tunnelmajohtamisen lisenssivalmentaja, tietokirjailija, ammattipuhuja, CEO, Tunemaker
Marjo Rantanen on tunnelmamuotoiluun ja -johtamiseen erikoistunut lisenssivalmentaja, tietokirjailija ja ammattipuhuja. Hän on kirjoittanut tietokirjat Tunnelmamuotoilu (Talentum Pro, 2016) … lue lisääja Tunnelmajohtaja (Alma Talent, 2018) sekä työstää tällä hetkellä kolmatta kirjaansa, miten johtaa tunnelmaa muutoksessa. Marjo on myös palkittu Speakersforumin Vuoden Puhuja 2019 sekä suosittu luennoitsija eri oppilaitoksissa. Marjolla on yli kymmenen vuoden kokemus konseptoinnista, asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä henkilöstön valmentamisesta. Hänen asiakkaitaan ovat niin henkilöstö ja tiimit kuin esimiehet ja johtoryhmät. Marjo on LUONTAISET TAIPUMUKSET ™ -lisenssivalmentaja. Hän on erikoistunut työyhteisön vahvuuksien, esimiestyylin ja ryhmädynamiikan sekä henkilökemian valmentamiseen. Marjo auttaa yrityksiä ja yhteisöjä johtamaan tunnelmaa muutoksessa ja toimimaan ketterämmin yhteistyössä myös paineen alla. Marjon tyyli valmentajana on innostava ja usein esimerkeissä huumoria hyödyntävä.
Koulutuksen arviot
90 %
Inspiroiva koulutus ja kouluttaja! Hyviä, havainnollistavia esimerkkejä miten opittua voi viedä avuksi käytäntöön.
Videot hieman pätkivät ja hyppelehtivät toiseen kesken edellisen videon.
Todella avartava koulutus, jossa huomioitu tunteiden vaikutus kokonaisuuteen.
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.