Mitä asiakaspalvelija voi oppia urheilijoilta?
Kouluttajana toimii Matti Jaakkola
Kyky asettaa itselle tavoitteita ja toimia oma-aloitteisesti kuuluu jokaisen työntekijän tehtäviin, mutta miten autonominen työntekijä suhtautuu epäreiluun palautteeseen ja mitä haastavissa asiakastilanteissa toimiva voi oppia urheilijoilta? Koko kuvaus
Oman työn johtaminen on yksi tärkeimmistä työelämäntaidoista. Työelämä ei ole enää suoraviivaista yksittäisten annettujen tehtävien suorittamaista, vaan vaatii jatkuvaa aktiivisuutta ja oman toiminnan ohjaamista.
Urheilijat ovat tottuneet toimimaan epävarmassa ympäristössä, vastuullisesti ja valvomatta. Heillä on kyky ja taito ohjata omaa toimintaa ja toimia tehokkaasti tavoitteiden kautta. Urheilijat ovat usein mestareita omassa ajan- ja energiankäytössä sekä voittavien tapojen hyödyntämisessä.
Tästä koulutuksesta saat käytännön vinkkejä:
-
Oman itsen johtamiseen
-
Tavoitteenasetteluun
-
Tavoitteenseurantaan
-
Itsesi kehittämiseen
Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakaspalvelutiimien tiiminvetäjille ja esihenkilöille.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 24 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Organisaatio- ja Urheilupsykologi, Asselmointi Oy
Matti Jaakkola on urheilu- ja organisaatiopsykologi, työpsykologian asiantuntija ja Asselmointi Oy:n toimitusjohtaja. Jaakkolan erityisosaamista urheilupsykologian lisäksi on psykologinen testaaminen, henkilöarviointi sekä rekrytointi. Jaakkolan tausta huippu-urheilijoiden urheilupsykologina näkyy hänen koulutusaiheissaan, ja hän kouluttaakin intohimoisesti esimerkiksi osaamisen tunnistamisesta, ja tavoitteen asettamisesta.
80 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu