Inhimillistä palvelupolkusi tarinalla
Kouluttajana toimii Anne Kalliomäki
Merkityksellisen asiakaskokemuksen tuottaminen on nyt kaikkien tavoitteena. Jos haluamme erottua eduksemme täydellä asiakaslähtöisen viestinnän kentällä, tarvitsemme uusia keinoja. Koko kuvaus
Apu erottautumiseen löytyy tarinallistamisesta, joka tarkoittaa yrityksen toiminnan kokonaisvaltaista kehittämistä asiakasta osallistavan tarinan muotoon. Kyse on strategisesta palvelumuotoilusta, jossa tarinaa käytetään välineenä asiakaskokemuksen laadun kehittämiseen.
Tarinan avulla voidaan sitoa liiketoiminnan eri osa-alueet yhteen, ja luoda palvelun punainen lanka, joka helpottaa asiakkaan kulkua ostopolulla.
Tarinallistamalla viestinnästä tulee kokemus. Tarinan avulla voi luoda merkityksiä, inhimillistää ja herätät tunteita.
Tämän koulutuksen jälkeen…
- Osaat luoda parempia asiakaskokemuksia ja kilpailuetua
- Opit luomaan vahvan ja tunnistettavan palvelubrändin.
- Opit hyödyntämään draaman kaaren vaiheita ja tarinallistamista yritysviestinnässäsi
Koulutus sopii esim. yrityksen johdolle, markkinoinnista, viestinnästä ja tuotekehityksestä vastaaville sekä myyjille toimikenttään katsomatta.
Koulutuksen sisältö
4 oppituntia · 19 min

Tarinallistaja, Tarinakone Oy
Anne Kalliomäki on tarinalähtöisen strategisen muotoilun asiantuntija ja kouluttaja. Anne on myös kirjoittanut kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka” (Talentum 2014). Kirja palkittiin Hopeasulka-palkinnolla 2015. Anne on yrityksensä Tarinakoneen kautta toteuttanut satoja tarinallistamisen koulutuksia ja tuottanut jo yli sata ydintarinaa erilaisille yrityksille ja organisaatioille. Saisiko olla Olipa kerran?
Twitter: @akalliom #tarinallistaminen #tarinakokemus.
Ilmainen tarinallistamisen opas: http://www.tarinakone.fi/lataa-opas/
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu