Ihminen asiakaskokemuksen keskiössä

Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
19 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Todistus
Rajaton käyttö

Mitä opit tässä koulutuksessa

Asiakaskokemuksessa kannattaa onnistua heti ensimmäisellä yrityksellä, mutta epäonnistuminenkin on täynnä mahdollisuuksia. Voiko pieleen mennyttä tunnereaktiota muuttaa jälkeenpäin, ja onko tällainen muutosvalmius mahdollinen miljoonayritykselle?

Maailma muuttuu hurjaa vauhtia ja teknologinen kehitys sen myötä. Prosesseja hiotaan tehokkuuden ja tuottavuuden parantamiseksi. Jatkuvasti mietitään, voiko kone hoitaa ihmisen työt, kuinka tekoälyä voi hyödyntää ja olemmeko me tarpeeksi dataohjautuva organisaatio. Kaiken keskiössä on kuitenkin ihminen. Positiivinen tunnereaktio määrittää sen, tuleeko asiakkaista lojaaleja.  
 

Tämän koulutuksen jälkeen tiedät…  

  • Mitä tapahtuu, kun asiat ei sujukaan sovitusti ja asiakas on tyytymätön.  

  • Voiko asiakaskokemusta ja tunnereaktiota muuttaa jälkeenpäin?  

  • Miten saadaan negatiivinen kokemus käännettyä takaisin positiivisen puolelle. 
     

Koulutuksessa käydään läpi esimerkkien kautta, miten saadaan negatiivisesta kokemuksesta positiivinen ja millainen vaikutus tällä on asiakkaan valintoihin tulevaisuudessa. Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakaspalvelutiimien esihenkilöille ja tiiminvetäjille toimialaan katsomatta.

Koulutuksen sisältö

Tyytymätön asiakas, positiivinen kokemus
Palautumisella positiiviseen
Koulutuksen kokonaiskesto
19 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Kati Packalén

Kati Packalén

Head of Brand Experience, PostNord Oy

Kati Packalén on ensiluokkaisen asiakaskokemuksen asiantuntija, ja hän on puhunut asiakaskokemuksen merkityksestä useissa kotimaisissa ja lue lisääkansainvälisissä foorumeissa. Katilla on kymmenen vuoden kokemus riippuvuussuhteita täynnä olevasta logistiikan alasta. Kati hyödyntää kokemuksen syvää rintaääntä työelämän lisäksi myös asiakaskokemuksesta ja asiakkaan kohtaamisesta kouluttaessaan. 

Kaikki kouluttajan koulutukset Kati Packalén

Koulutuksen arviot

80 %

3 tyytyväisyys
0x
3x
0x
0x
0x

ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.