Ihminen asiakaskokemuksen keskiössä
Kouluttajana toimii Kati Packalén
Asiakaskokemuksessa kannattaa onnistua heti ensimmäisellä yrityksellä, mutta epäonnistuminenkin on täynnä mahdollisuuksia. Voiko pieleen mennyttä tunnereaktiota muuttaa jälkeenpäin, ja onko tällainen muutosvalmius mahdollinen miljoonayritykselle? Koko kuvaus
Maailma muuttuu hurjaa vauhtia ja teknologinen kehitys sen myötä. Prosesseja hiotaan tehokkuuden ja tuottavuuden parantamiseksi. Jatkuvasti mietitään, voiko kone hoitaa ihmisen työt, kuinka tekoälyä voi hyödyntää ja olemmeko me tarpeeksi dataohjautuva organisaatio. Kaiken keskiössä on kuitenkin ihminen. Positiivinen tunnereaktio määrittää sen, tuleeko asiakkaista lojaaleja.
Tämän koulutuksen jälkeen tiedät…
-
Mitä tapahtuu, kun asiat ei sujukaan sovitusti ja asiakas on tyytymätön.
-
Voiko asiakaskokemusta ja tunnereaktiota muuttaa jälkeenpäin?
-
Miten saadaan negatiivinen kokemus käännettyä takaisin positiivisen puolelle.
Koulutuksessa käydään läpi esimerkkien kautta, miten saadaan negatiivisesta kokemuksesta positiivinen ja millainen vaikutus tällä on asiakkaan valintoihin tulevaisuudessa. Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakaspalvelutiimien esihenkilöille ja tiiminvetäjille toimialaan katsomatta.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 19 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Head of Brand Experience, PostNord Oy
Kati Packalén on ensiluokkaisen asiakaskokemuksen asiantuntija, ja hän on puhunut asiakaskokemuksen merkityksestä useissa kotimaisissa ja kansainvälisissä foorumeissa. Katilla on kymmenen vuoden kokemus riippuvuussuhteita täynnä olevasta logistiikan alasta. Kati hyödyntää kokemuksen syvää rintaääntä työelämän lisäksi myös asiakaskokemuksesta ja asiakkaan kohtaamisesta kouluttaessaan.
80 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu