Hyvän kommunikaation kaava
Kouluttajana toimii Antti Nevalainen
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €Mitä opit tässä koulutuksessa
Mikä tekee asiakaspalvelijasta taitavan, ja miten hyvän kommunikaation kaava voi auttaa kehittymään asiakastyössä? Mitkä ovat yleiset kompastuskivet, ja miten kasvatat onnistumistodennäköisyyksiäsi asiakastilanteissa?
Opi seuraavia taitoja
Asiakaspalvelu on taitolaji - etenkin haastavissa tilanteissa. Miten taklataan yleiset kompastuskivet, ja kasvatetaan ensiluokkaisen asiakaspalvelun toteutumisen todennäköisyyttä?
Koulutuksen jälkeen tiedät:
- Millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia
- Tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen
- Millä vältät yleiset kompastuskivet, ja kasvatat onnistumistodennäköisyyttä
Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille.
Koulutuksen sisältö
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €
Antti Nevalainen
Toimitusjohtaja, Valmento Oy
Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja … lue lisääsuurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.
Koulutuksen arviot
88 %
Selkeä, johdonmukainen.
Miellyttävä ääni kouluttajalla, rauhallinen asenne ja omakohtaista kokemusta
Ei tavallaan mitään mind blowing -juttuja.
Ihan normi asiakaspalvelua, maan läheinen lähestymistapa. Lähinnä muistuttelua siitä, ettei lähde mukaan asiakkaan agitointiin.
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.