Hyvän kommunikaation kaava
Katsottavissa 1.9. astiKouluttajana toimii Antti Nevalainen
Mikä tekee asiakaspalvelijasta taitavan, ja miten hyvän kommunikaation kaava voi auttaa kehittymään asiakastyössä? Mitkä ovat yleiset kompastuskivet, ja miten kasvatat onnistumistodennäköisyyksiäsi asiakastilanteissa? Koko kuvaus
Asiakaspalvelu on taitolaji - etenkin haastavissa tilanteissa. Miten taklataan yleiset kompastuskivet, ja kasvatetaan ensiluokkaisen asiakaspalvelun toteutumisen todennäköisyyttä?
Koulutuksen jälkeen tiedät:
- Millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia
- Tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen
- Millä vältät yleiset kompastuskivet, ja kasvatat onnistumistodennäköisyyttä
Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille.
Koulutuksen sisältö
4 oppituntia · 23 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Toimitusjohtaja, Valmento Oy
Antti Nevalainen on palkittu kulttuurimuutosjohtaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja Valmento Oy:ssä. Antti on toiminut palveluliiketoiminnan parissa jo kohta 30 vuotta ja suurimman osan ajasta kouluttanut yksilöitä ja organisaatioita oman johtamistyön ohella. Kannuksensa Antti on ansainnut maailman suurimmalla toimialalla kiinteistöjen parissa.
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Selkeä, johdonmukainen.
Miellyttävä ääni kouluttajalla, rauhallinen asenne ja omakohtaista kokemusta
Ei tavallaan mitään mind blowing -juttuja.
Ihan normi asiakaspalvelua, maan läheinen lähestymistapa. Lähinnä muistuttelua siitä, ettei lähde mukaan asiakkaan agitointiin.